همشهری آنلاین: مشاور وزیر بهداشت و رییس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت بهداشت ماجرای درگیری همراهان بیمار با کادر بیمارستان شهید چمران سوسنگرد را تشریح کرد و گفت: برای پیگیری این قضیه، دکتر ایرج حریرچی معاون کل و قائم مقام وزیر بهداشت به سوسنگرد رفت.

زارع نژاد

دکتر عباس زارع نژاد در گفتگو با همشهري آنلاين گفت: بامداد شب گذشته (24آذر ماه) بیماری با دو همراه به بیمارستان شهید چمران مراجعه می‌کند. هنگامی که بیمار در اورژانس ، در حال دریافت خدمات درمانی از سوی کادر درمانی بود، همراهان بیمار که به دلیل مصرف مواد غیرمجاز، وضعیت عادی نداشتند، شروع به فیلمبرداری از اورژانس مي‌كنند و در عين حال، به توهین و فحاشی به پزشک و پرستار نيزمی‌پردازند. این وضعیت مورد اعتراض کادر درمان مربوطه قرار گرفته، موبایل آنها ضبط می‌شود و در این جریان به لحاظ عادی نبودن شرایط همراهان بیمار، درگیری فیزیکی رخ می‌دهد.

او افزود: مسئولان دانشگاه و نیروی انتظامی بلافاصله وارد عمل شده و یک نفر از همراهان بیمار توسط نیروی انتظامی دستگیر مي‌شود.

به گفته مشاور وزیر بهداشت، تحقیقات ادامه دارد و دادستانی شهر، نیروی انتظامی و رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز با جدیت پیگیر قضیه هستند.

زارع نژاد تاكيد كرد: بدون شك با توجه به شرايط اضطراري كه در محيط هاي اورژانس بيمارستاني وجود دارد ضرورت دارد تا همراهان بيمار، فضايي مناسب را براي كادر درماني ايجاد و شرايط بيمار و كادر درماني را درك كنند البته تاكيد مي‌كنم كه در اين مورد خاص، همراهان بيمار از وضعيت عادي برخوردار نبودند.

کد خبر 318343

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha