همشهری آنلاین: پرسپولیس و پدیده که در آغاز لیگ پانزدهم به تساوی رسیده بودند در بازی برگشت نیز همان نتیجه را رقم زدند.

padideh perspolis

نيم فصل دوم ليگ پانزدهم با تقابل پديده و پرسپوليس در مشهد آغاز شد.

دو تيم كه در بازي رفت به تساوي 2 بر 2 رسيده بودند، در بازي برگشت نيز همين نتيجه را تكرار كردند. در بازي رفت، مرحوم هادي نوروزي در دقايق پاياني گل تساوي‌ را براي سرخپوشان به ثمر رساند و در اين بازي باز هم در دقايق پاياني بازي و اينبار گل تساوي را به ثمر رساند.

پرسپوليس كه قصد داشت فصل را با پيروزي آغاز كند در مقابل پديده نتوانست خوش بدرخشد و به رغم اينكه بيشتر زمان بازي را در اختيار داشت اما به مانند بازي‌هاي اخيرش چندان موقعيت بوجود نياورد و بر خلاف جريان بازي اين پديده بود كه يك بار توپ را به تير دروازه سرخ‌ها كوبيد.

نيمه دوم اما حال و هواي ديگري داشت. بازي پرشتاب و پر از انرژي را بازيكنان پديده در دقيقه 57 توسط مهدي خيري به گل رسيدند. پرسپوليسي‌ها كه حاضر به پذيرش شكست نبودند آنقدر فشار آوردند تا سرانجام مهدي طارمي دقيقه 67 گل سرخ‌ها را به ثمر رساند تا با ده گل زده فعلا آقاي گل اين فصل باشد.

در ادامه بر خلاف روند تيم پديده در دقيقه 72 با ضربه سر دفاع پرسپوليس به گل دوم رسيد. پرسپوليسي‌ها در آرزوي تكرار نيتجه بازي رفت به حملات خود ادامه دادند اما در يك ضد حمله سوشا مكاني مجبور به خطا روي بازيكن حريف در خارج از محوطه جريمه شد كه نتيجه آن اخراج وي و ده نفره شدن تيم پرسپوليس بود. شاگردان برانكو سرانجام در دقيقه 94 و از روي ضربه كاشته با شوت زيباي رامين رضائيان به گل رسيدند تا سرخ‌ها به روند بازي‌هاي بدون شكست خود ادامه دهند.

در اين بازي به مانند اكثر بازي‌ها پرسپوليس، سوشا مكاني نشان داد كه خيلي قابل اعتماد نيست به گونه‌اي كه يكي از خبرگزاري‌ها در تيتر خود در باره اين بازي نوشت : مشهد؛ مكاني براي توقف برانكو.

کد خبر 319413

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha