همشهری آنلاین: تمام دارندگان قبض ودیعه‌گذاری علی‌الحساب حج تمتع تا ۲۰ خرداد ۱۳۸۵، می‌توانند در روزهای ۲۳، ۲۴ و ۲۵ بهمن ماه ۹۴ بر حسب استان محل سکونت برای ثبت‌نام به کاروان‌ها مراجعه کنند.

به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني حج، اطلاعات كاروان‌هاي حج سال 1395 به همراه اسامي مديران كاروان، در استان‌ها، روزهاي 20 و 21 بهمن ماه از طريق روزنامه‌هاي كثيرالانتشار محلي به چاپ خواهد رسيد.

واجدان شرايط تشرف به حج تمتع امسال مي‌توانند علاوه بر مراجعه حضوري به هر يك از مديران كاروان‌ها، به صورت غيرحضوري نيز از طريق پايگاه اينترنتي www.haj95.haj.ir كاروان مورد نظر خود را انتخاب و مراحل ثبت‌نام را دنبال كنند.

سازمان حج و زيارت با اعلام اينكه گذرنامه بين‌المللي واجدين شرايط تشريف مي‌بايست حداقل تا نيمه اسفند سال 1395 اعتبار داشته باشد، از كساني كه فاقد گذرنامه هستند و يا اعتبار گذرنامه آنان كمتر از تاريخ اعلام شده است، خواست در فرصت مناسب نسبت به دريافت و يا تمديد مهلت گذرنامه خود به صورت انفرادي اقدام كنند.

همچنين تمامي كساني كه قصد واگذاري قبوض وديعه‌گذراي حج تمتع خود را به بستگان درجه يك (پدر، مادر، برادر، خواهر، و فرزند) دارند يا پيش از اين واگذار كرده‌ ولي در سامانه جامع نقل و انتقال ثبت و طي مراحل نكرده‌اند، لازم است قبل از فرا رسيدن روز ثبت‌نام، مراتب انتقال را در سامانه اعلام شده با مراجعه به يكي از دفاتر خدمات زيارتي مجاز در استان يا شهرستان خود ثبت و مراحل مربوطه را طي كنند.

کد خبر 319561

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دین و اندیشه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha