همشهری آنلاین: معاون اول رئیس جمهور با تاکید بر اینکه دولت با بررسی کارشناسی به این نتیجه رسید که وزارت نیرو منحل نشود، از لغو تحریم‌های ایران تا پایان دیماه سالجاری خبر داد.

Liquidation

به گزارش مهر، اسحاق جهانگیری درباره انحلال وزارت نیرو و یا ادغام این وزارتخانه با وزارت نفت، گفت: ادغام یا انحلال وزارت نیرو یک پیشنهاد جدی نیست، البته شاید شیطنت باشد چرا که همواره سازمان‌هایی که کار آنها تدوین برنامه است، پیشنهادهایی ارائه می‌کنند.

معاون اول رئیس جمهور افزود: احتمالاً در برخی از شوراها بحث ادغام و انحلال صورت گرفته, موضوعی که البته در گذشته نیز مطرح بوده، اما وقتی به دولت رسید، چون مسائل بهتر و کارشناسی شده بود، اعلام شد که این موضوع مطرح نیست.

این عضو کابینه دولت یازدهم با تاکید بر اینکه پس انحلال وزارت نیرو و ادغام آن در دولت انجام نگرفته و این وزارتخانه با قوت به کار خود ادامه خواهد داد، اظهار داشت: دولت در این زمان وقت رسیدگی به این گونه موارد را نداشته و قصد انحلال وزارت نیرو را ندارد.

به گزارش مهر، پیش از این سازمان مدیریت در پیش‌نویس لایحه برنامه ششم توسعه ادغام وزارت نیرو و نفت و تشکیل وزارت انرژی را به دولت پیشنهاد کرده بود.

معاون اول رئیس جمهور همچنین در خصوص زمان دقیق لغو تحریم‌های اقتصادی ایران، توضیح داد: رئیس جمهور اعلام کرده است زمان لغو تحریم‌ها تا پایان دیماه است.

در ادامه از جهانگیری درباره سرنوشت اجرای هدفمندی یارانه‌ها در سال 95 سوال شد که وی در پاسخ گفت: اجرای هدفمندی یارانه‌ها در سال آینده هم ادامه می‌یابد.

کد خبر 320123

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha