همشهری آنلاین: تیم ملی پرس سینه و پاورلیفتینگ کشورمان با اخذ ۹ مدال طلا، ۳ نقره و ۲ برنز در رقابت‌های آسیایی- اقیانوسیه ۲۰۱۵ ازبکستان به کار خود پایان داد.

Image

به گزارش سایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، این رقابت‌ها طی روزهای 22 لغایت 28 آذر ماه با حضور تیم‌هایی از کشورهای ژاپن، ترکمنستان، تاجیکستان، افغانستان، هندوستان، سنگاپور، استرالیا، نائورو، امارات، عراق، عمان، دو تیم از قزاقستان و تیم کشور میزبان برگزار شد.

مسابقات آسیایی- اقیانوسیه 2015 با رقابت بین پرسورهای کشورهای حاضر آغاز شد که در نهایت اتابک رحمانی در وزن 120+ کیلوگرم رده سنی جوانان و محمدبدرالدین عزیزی بانه در رده سنی مستر 2 در وزن 83- کیلوگرم بر سکوی نخست ایستاده و گردن‌آویز طلا را از آن خود کردند.

همچنین پدرام باباخانی در وزن 66- کیلوگرم و حامد نصیری تقیزاده در وزن 105- کیلوگرم رده سنی بزرگسالان موفق به اخذ مدال نقره شدند.

پس از پایان مسابقات پرس سینه، پيكارها در رشته پاورلیفتینگ پیگیری شد که در رده سنی بزرگسالان ساسان مصیب در وزن 93- کیلوگرم، علیرضا رضایی در وزن 105- کیلوگرم و حمیدرضا کاظمی در وزن 120- کیلوگرم موفق به کسب مدال طلا شده و بر سکوی قهرمانی اوزان خود ایستادند.

گفتنی است، حمیدرضا کاظمی علاوه بر قهرمانی در وزن خود، موفق شد عنوان قهرمان قهرمانان رقابت‌هاي آسیایی- اقیانوسیه 2015 را به نام خود ثبت کند.

همچنین احمد محمودی و مهدی ترکمن، نوجوانان وزن 105- کیلوگرم و 74- کیلوگرم به ترتیب موفق به كسب مدال طلا و نقره شدند.

علی هاشمی در وزن 74 کیلوگرم و اسناعیل نظری در وزن 83- کیلوگرم مقام سوم مستر یک اوزان خود را به دست آوردند و حسن عرفانی‌جزی در سنگین وزن مستر دو موفق شد عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

در پایان اکبر راشدی‌پور، جبارعلی حاجی قلیزاده و رحمان ابوبکری در اوزان 95-، 93- و 120- کیلوگرم بر سکوی قهرمانی آسیا و اقیانوسیه 2015 ایستادند. همچنین جبارعلی حاجی قلیزاده توانست عنوان قهرمان قهرمانان را به نام خود ثبت کند.

 

کد خبر 320674

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha