همشهری آنلاین: به دنبال پایان گرفتن مسابقات تیمی تنیس روی میز کارکنان دولت، رقابت‌های انفرادی از صبح روز چهارشنبه (۱۶ دی) در محل آکادمی بین‌المللی برگزار شد که در خاتمه عنوان قهرمانی نصیب کوروش روزبهانی از گمرگ جمهوری اسلامی شد.

Ping Pong

سید کمال سیدعلی از تیم صنعت و معدن در جای دوم ایستاد و مقام سوم مشترک هم به احسان کریمی از سازمان هواپیمایی و محمد بهدریان از سازمان فنی و حرفه ای تعلق گرفت .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز، در این بازی‌ها 72 بازیکن ثبت‌نام کرده بودند که در نهایت و در پی رقابت‌هایی پرشور و دیدنی روزبهانی، سیدعلی، کریمی و بهدریان به نیمه نهایی رسیدند که سیدعلی و روزبهانی با شکست دادن رقبای خود در این مرحله به بازی پایانی راه پیدا کردند.

در بازی نهایی کوروش روزبهانی از گمرگ جمهوری اسلامی ایران با برتری در سه ست پیاپی مقابل سید کمال سیدعلی، نایب رئیس اسبق تنیس روی میز و بنیانگذار تیم صندوق ضمانت صادرات به کسب عنوان قهرمانی نایل آمد.

در خاتمه بازی فینال باید از حرکت جوانمردانه روزبهانی به نیکی یاد کرد که جایزه نقدی خود را که قرار است 15 بهمن ماه در مراسمی ویژه به برترین‌ها اهداء شود، در کمک به تامین هزینه‌های فرزند بیمار یکی از پیشکسوتان تنیس روی میز اختصاص داد و این حرکت او با تشویق حضار روبرو شد.

 

کد خبر 320961

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha