همشهری آنلاین: سیزدهمین دوره مسابقات باشگاهی تنیس روی میز جانبازان و معلولین ویژه آقایان با قهرمانی هیات قم و بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران در قزوین پایان یافت.

Tabletennis

مهدی آرمندنیا، رئیس انجمن تنیس روی میز جانبازان و معلولین با اعلام این خبر گفت: در این مسابقات 92 ورزشکار در قالب 11 تیم حضور داشتند و مسابقات در دو بخش ایستاده و نشسته، در 10 کلاس پزشکی مختلف برگزار شد.

وی افزود: در پایان مسابقات، در بخش ایستاده تیم هیات قم قهرمان شد، عنوان نایب قهرمانی به شهرداری تبریز رسید و شهرداری کلاله گلستان نیز سوم شد. در بخش نشسته نیز تیم بنیاد شهید و امورایثارگران تهران در جایگاه اول ایستاد، موسسه مالی و اعتباری عسکریه خراسان رضوی دوم شد و تیم‌های هیات البرز و شهرداری تبریز به عنوان سوم مشترک دست یافتند.

رئیس انجمن تنیس روی میز خاطر نشان کرد: در این مسابقات تیم‌های هیات همدان، شهید نمر تهران، بنیاد شهید و امورایثارگران تهران، هیات البرز، هیات قم، شهرداری تبریز، هیات خراسان رضوی، موسسه مالی و اعتباری عسکریه خراسان رضوی و شهرداری کلاله گلستان حضور داشتند و برخی از این تیم‌ها در هر دو گروه نشسته و ایستاده بازیکن اعزام کرده بودند و دو تیم داشتند.

آرمند نیا افزود: مسابقات طی روزهای 17 و 18 دی ماه به میزبانی قزوین برگزار شد و در کنار آن یک دوره بازآموزی جهت آشنایی داوران، مربیان و بازیکنان حاضر در مسابقات با آخرین تغییرات روی داده در قوانین و مقررات، به مدرسی حسین کریم‌پور، داور بین‌المللی تنیس روی میز برگزار شد.

وی در ادامه گفت: در پایان به نفرات برتر کلاس‌های ده گانه، جوایزی اهدا شد و تیم‌های برترنیز کاپ و مدال قهرمانی دریافت کردند.

کد خبر 321077

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha