پنجشنبه ۹ شهریور ۱۳۸۵ - ۱۶:۲۲
۰ نفر

جانشین فرمانده ناجا از انسداد 140 کیلو متر از مرزهای شرق کشور خبر داد و گفت: در مسیر بستن این مرزها با مشکلاتی مواجه هستیم که در صدد رفع این موانع هستیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار « حسین ذوالفقاری» جانشین فرمانده نیروی انتظامی در حاشیه همایش بازرسان افتخاری کنترل ترافیک راهنمایی و رانندگی ناجا در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: احداث دیوار مرزی زابل در حال انجام است و در مواردی با شکایت برخی از مردم محل ربرو هستیم دیوار از مزارع آنان عبور می کند و آنها نسبت به این کار گله‌مند هستند که در حال بررسی و رفع مشکلات قضایی این اهالی هستیم.

وی ادامه داد: در کنار این مطلب کار احداث کانال مرزی هم به سرعت در حال انجام است و امید داریم تا پایان سال ، 400 کیلومتر مرز کشور در شرق که بستر بسیاری از مشکلات و شرارت‌های می باشد،سر و سامان داده شود.

وی همچنین در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر توقف ساخت دیوار توسط یکی از قضات محلی ، گفت: قاضی محل براساس قانون و شکایات رسیده از سوی مردم و اهالی دستور توقف کار را داده است که در حال حاضر معاونت حقوقی نیروی انتظامی در حال پیگیری و رفع مشکلات حقوقی این بخش از کشور است.

سردار ذوالفقاری در مورد نحوه انتخاب بازرسان نامحسوس کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی، اظهار داشت: در حال تهیه آئین نامه ای در این رابطه هستیم که با تصویب آن وظیفه بازرسان و نحوه کار آنها بهتر مشخص می شود.

جانشین فرماندهی ناجا  در خصوص تهیه و تعویض لباس ماموران ناجا گفت: قرار نیست لباس ماموران نیروی انتظامی بطور کلی تغییر کند، بلکه برحسب نوع ماموریت و بر اساس پلیس های تخصصی که ایجاد می شود و این که ماموران حین انجام ماموریت از راحتی بیشتری برخرودار باشند،نسبت به طراحی لباس جدید اقدام کردیم.

کد خبر 3218

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز