همشهری آنلاین: جانشین فرمانده نیروی انتظامی (ناجا) گفت: قرارگاه تامین امنیت انتخابات در ناجا راه اندازی و فعالیت آن آغاز شده است.

به گزارش ایرنا، سردار اسکندر مومنی در اين باره اظهار داشت: در این قرارگاه همه ظرفیت‌های ناجا برای برگزاری انتخابات باشکوه به خدمت گرفته شده است.

وی اظهار کرد: همچنین در این قرارگاه در کنار پلیس، سایر دستگاه‌های مجری انتخابات و نیروهای مسلح حضور دارند، تا مردم با امنیت خاطر و آرامش بیشتر بتوانند آرای خود را به صندوق‌ها بیندازند.

سردار مومنی با بیان اینکه وظیفه ناجا در خصوص انتخابات تامین امنیت است، تصریح کرد: قرارگاه تامین امنیت انتخابات با استفاده از تمام ظرفیت‌های امنیتی و حفاظتی ماموریت های محوله و مشخص شده خود را انجام می‌دهد.

وی اضافه کرد: یکی از این ماموریت ها مربوط به قبل از برگزاری انتخابات به ویژه در زمان تبلیغات نامزدها و نشست های انتخاباتی است که باید در کمال امنیت و آرامش برگزار شود.

جانشین فرمانده ناجا افزود: از دیگر ماموریت‌های این قرارگاه، تامین امنیت در روز رای گیری در تمام شعب اخذ رای است که تدابیر خاص مربوط به این روز اندیشیده شده و پرسنل ما بر حسب وظیفه و ماموریت های محوله از نخستین ساعات رای گیری تا پایان زمان اخذ رای در محل ها و شعبات حضور خواهند داشت.

کد خبر 322001

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha