با شکایت مرد قصاب از همسایه‌ای که او را گروگان گرفته و شکنجه کرده بود، راز اخاذی‌های سریالی این مرد فاش شد.

اين مرد شيشه‌اي، مردان جوان ازجمله اتباع افغاني را به بهانه كمك به زيرزمين خانه‌اي مي‌كشاند و در آنجا زنداني‌شان مي‌كرد تا نقشه اخاذي‌اش را عملي كند.مرد باجگير پنجشنبه هفته گذشته با شكايت قصاب محل تحت تعقيب قرار گرفت. مرد قصاب كه لباس‌هايش خوني و پابرهنه بود سراسيمه خودش را به كلانتري رساند و گفت كه يكي از همسايه‌ها او را به زيرزمين خانه‌اش كشانده و شكنجه داده است.

او گفت:من قصاب محل هستم و با مرد همسايه رابطه خوبي داشتم. او حدود 5ساعت قبل به سراغم آمد و گفت يك ترانس در زيرزمين خانه‌اش دارد كه نمي‌تواند به‌تنهايي آن را بيرون بياورد و از من براي جابه‌جايي‌اش كمك خواست. من هم بي‌آنكه بدانم حادثه‌اي شوم در انتظارم است همراهش به زيرزمين رفتم. او اما در آنجا با تهديد شوكر و گازاشك آور پاهايم را با زنجير و دستبند پلاستيكي بست و شكنجه‌ام داد.

او مدام مي‌گفت كه چرا براي همسرش مزاحمت ايجاد كرده‌ام و هربار كه اين جمله را مي‌گفت با چاقو سر و صورتم را زخمي مي‌كرد. حال آنكه اصلا چنين موضوعي واقعيت نداشت و او دچار توهم شده بود چرا كه من شاهد بودم در زيرزمين شيشه مصرف كرد.

وي ادامه داد:اين وضع 4يا 5ساعت ادامه داشت تا اينكه او مرا در زيرزمين تنها گذاشت و براي هوا خوري به بيرون از ساختمان رفت. من همان موقع با در آوردن كفشم زنجير را از پايم باز كردم و توانستم از آنجا فرار كنم. پس از آن با پاهاي برهنه خود را به اداره پليس رساندم. با اين شكايت، مأموران راهي ساختمان مورد نظر شدند و در زيرزمين زنجيرها و گاز اشك آور را كشف كردند. آنها در آنجا منتظر نشستند تا اينكه دقايقي بعد مرد شكنجه‌گر بازگشت و به دام افتاد. وي در بازجويي‌هاي اوليه به شكنجه مرد قصاب اقرار كرد وگفت تصور مي‌كرده كه مرد قصاب براي همسرش مزاحمت ايجاده كرده است. همين بدگماني باعث شده كه نقشه گروگانگيري و شكنجه او را طراحي و اجرا كند. او اما تصورش را نمي‌كرده كه گروگانش با زيركي فرار كند و او گير بيفتد.

  • اعترافات تازه

با دستور قاضي سيفي بازپرس شعبه چهارم دادسراي جنايي تهران، متهم براي انجام تحقيقات بيشتر در اختياركارآگاهان اداره آگاهي تهران قرار گرفت. آنطور كه به‌نظر مي‌رسيد متهم علاوه بر گروگان گرفتن مرد قصاب، چند مرد افغاني را هم به بهانه كمك يا كار به زيرزمين كشانده و با شكنجه‌كردن آنها دست به اخاذي زده بود.

اين راز را همسايه‌هاي مرد گروگانگير فاش كردند. آنها به پليس گفتند كه پيش از اين بارها ديده بودند كه متهم، مردان افغاني را به زيرزمين كشانده و پس از آن گروگان‌ها با سرو صورتي خوني آنجا را ترك كرده‌اند. اما تنها يكي از گروگان‌ها حاضر به شكايت شده بود چراكه بقيه مجوز قانوني براي اقامت در ايران نداشتند و از ترس اينكه مبادا گير بيفتند حاضر به شكايت نشده‌اند.

در چنين شرايطي تحقيقات از مرد شكنجه گر كه اعتياد به شيشه داشت از سر گرفته شد. اين مرد معتاد گفت: از وقتي شيشه مي‌كشم مدام توهمات عجيب به سراغم مي‌آيد. شيشه باعث شده بود كه بدگمان شوم براي همين تصور مي‌كردم كه مرد قصاب براي همسرم مزاحمت ايجاد مي‌كند.

وي ادامه داد: درخصوص گروگان گرفتن بقيه نيز همين توهم را داشتم. آنها در ساختماني در نزديكي محله ما كار مي‌كردند و بيشتر اوقات آنها را مي‌ديدم. همين باعث شد كه به بهانه كمك و كار آنها را به زيرزمين بكشانم و با گروگان گرفتن آنها و بستن دست و پاهايشان با زنجير دست به شكنجه‌شان بزنم. هدفم اخاذي بود و با تهديد هرچه پول داشتند را از آنها مي‌گرفتم.به گزارش همشهري، هم‌اكنون تيمي از كارآگاهان مأمور رسيدگي به اين پرونده شده‌اند تا با انجام تحقيقات از متهم دستگير شده، زواياي پنهان پرونده آشكار شود.

کد خبر 322195

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha