شنبه ۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: یک هنرمند نمایشگاهی از آثار خوشنویسی خود را با هدف نمایش اقلام خوشنویسی برگزار می‌کند.

خوشنویسی

به گزارش ایسنا، «غبار تا کتیبه» عنوان نمایشگاه بهادر پگاه و شامل 25 اثر به خط شکسته نستعلیق با موضوعات مختلف از قبیل اشعار و آیات است. از ویژگی‌های این نمایشگاه که برای اولین‌بار در حوزه خوشنویسی سنتی و خط شکسته ارائه شده، نمایش سوره حمد در ابعاد 2 در 3 سانتی‌متر با خط شکسته نستعلیق و کوچکترین قلم (2 / 0 میلی‌متر، غبار خفی) و مصرعی از حافظ با درشت‌ترین قلم (کتیبه) است.

هنرمند هدف اصلی خود از برگزاری نمایشگاه را به نمایش گذاشتن تمام اقلام خوشنویسی بیان کرده است. در آثار این نمایشگاه می‌توان اقلامی از جمله غبار خفی، غبار، کتابت، جادو، دودانگ، مشقی، سرفصلی، سه دانگ، چهاردانگ، شش دانگ و کتیبه را دید.

بهادر پگاه تاکنون در بیش از 150 نمایشگاه گروهی در داخل و خارج از کشور شرکت کرده و 65 مقام در معتبرترین جشنواره‌های ملی و بین‌المللی دارد و نمایشگاه «غبار تا کتیبه» دومین نمایشگاه انفرادی او به‌شمار می‌رود.

نمایشگاه این هنرمند از 9 تا 14 بهمن‌ماه هر روز (به‌جز پنجشنبه‌ها) از ساعت 17 تا 20 در گالری «ایده پارسی» به نشانی خیابان شریعتی، خیابان دولت، نرسیده به سه‌راه نشاط، کوچه الهه‌وردی آذر، شماره ۲۸، میزبان علاقه‌مندان به هنر خوشنویسی است.

کد خبر 322571

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار هنر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha