همشهری آنلاین: نخستین دوره رقابت‌های سپک تاکرای زیر ۱۸ سال بانوان کشور که با حضور ۱۴ تیم در تهران جریان داشت با قهرمانی تیم تیم مرکزی به کار خود پایان داد.

تیم سپک تاکرای مرکزی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمن‌های ورزشی ، این رقابت‌ها در مجمتع یاس تهران برگزار شد که طی آن تیم مرکزی به مقام قهرمانی دست یافت، خراسان شمالی در رده دوم ایستاد و تیم‌های گلستان و تهران به مقام سوم مشترک رسیدند.

خانم "یلدا قاسمی" نایب رئیس بانوان انجمن سپک تاکرا در خصوص این مسابقات گفت: در جریان این مسابقات از برخی از بازیکنان تکنیکی تست " چین لون " گرفته شد و ما توانستیم ده بازیکن را انتخاب کنیم .

وی افزود: ما هنوز از نفرات رده سنی بزرگسالان تست چین لون نگرفته‌ایم، اما باور دارم که بازیکنان خوب و تکنیکی داریم که می‌توانند دراین بخش تیم ملی بانوان کشورمان را یاری دهند.

خانم قاسمی درباره برگزاری اردوی آتی تیم ملی سپک تاکرای بانوان به منظور حضور در رقابت‌های جهانی تایلند گفت: در نظر داریم از ابتدای اسفند ماه اردوی آمادگی تیم ملی بانوان را راه‌اندازی کنیم و امید است تا مرداد ماه بتوانیم آنها را برای حضور در این رقابت‌های معتبر جهانی آماده نماییم.

نایب رئیس بانوان انجمن سپک تاکرا در پایان در خصوص برگزاری دور برگشت لیگ بانوان تاکید کرد: در صدد هستیم دور برگشت را پیش از پایان سال برگزار کنیم و از دل این مسابقات نفرات آماده را برای حضور در اردوی تیم ملی دعوت نماییم.

 

کد خبر 322678

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha