همشهری آنلاین: فینال مسابقات تفنگ بادی مردان به پایان رسید و تنها نماینده راه یافته به فینال کشورمان با قرار گرفتن در جایگاه سوم آسیا، مدال برنز بر گردن آویخت.

G.Sebghatollahi

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، در فینال رشته تفنگ بادی مردان که با حساسیت بسیار بالایی برگزار شد، تنها نماینده راه یافته کشورمان، پوریا نوروزیان با اختلاف بسیار کمی در مقابل مدعیان خود به مقام سوم رسید و مدال برنز این رشته را به خود اختصاص داد.

در همین میان با توجه به توزیع ۲ سهمیه در این رشته، کشورهای ژاپن و قزاقستان به مدال‌های طلا و نقره دست یافته و سهمیه المپیک را دریافت نمودند.

همچنين در فینال رشته تپانچه ۱۰ متر بانوان گلنوش سبقت الهی با قرار گرفتن در جایگاه چهارم آسیا، توانست سهمیه المپیک ریو را برای کشورمان به ارمغان بیاورد، ضمن این که دیگر تیرانداز کشورمان، الهام هریجانی در جایگاه هشتم به کار خود پایان داد.

برهمین اساس، با توجه به کسب سهمیه توسط کشورهای چین تایپه و کره جنوبی در رقابت‌های قبل، ايران توانست سهمیه رشته تپانچه بادی بانوان را کسب کند.

مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا در هند از ۵ الی ۱۴ بهمن ماه با حضور ۵۳۱ ورزشکار از ۳۰ کشور آسیا در شهر دهلی هندوستان در حال برگزاری است.

کد خبر 323340

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha