شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: عضو شورای هنری هشتمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر از اجرای پروژه هنری «جستجو» در موسسه صبا خبر داد که با حضور هنرمندان طراح، نقاش، مجسمه ساز، تصویرساز، عکاس و مستندساز اجرا می‌شود.

تجسمی

به گزارش مهر؛ بهرام کلهرنیا با اعلام این خبر گفت: صبح امروز شنبه ۱۶ بهمن ماه، پروژه هنر مفهومی را در گالری ورودی موسسه فرهنگی و هنری صبا که محل برپایی نمایشگاه هشتمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر است، به همراه حدود ۱۰ هنرمند اجرا خواهیم کرد که شامل مجموعه ای از هنرهای طراحی، نقاشی، خط، حجم، عکس، مستندسازی و ... است.

وی با تأکید بر این که امروز دیوار میان هنرهای مختلف فروریخته است، ادامه داد: با آمیخته کردن ارزش هنرهای گوناگون امکان دست یابی به شیوه بیانی گوناگون را فراهم می کنیم و در این پروژه نشان می دهیم که دیوار میان هنرها فروپاشیده و هنرمندان باید چشم خود را روی این واقعیت باز کنند.

عضو شورای هنری هشتمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر در ادامه یادآور شد: این پروژه را امروز با گروهی از هنرمندان آغاز می کنیم و هر روز بخشی به این پروژه افزوده می شود، به طوری که در روزهای آینده به مرور تکمیل می شود و در روز آخر به امضای هنرمندان می رسد.

این استاد دانشگاه با بیان این که عنوان این پروژه «جستجو» است، تصریح کرد: در این پروژه هنرمندان عکاس، بازیگر، موسیقیدان، تصویرگر، گرافیست، مجسمه ساز، مستندساز و ... کنار هم هستند و به صورت بداهه به یک اجرای هنری خواهند پرداخت که به تدریج شکل نهایی آن تحقق می یابد و اتفاقی تجربه نشدنی در این حیطه است و مشاهده این روند، بخشی از ایده ما را تشکیل می دهد.

وی در پایان با بیان این که این پروژه تولید یک سند ارتباطی و هنری است، گفت: از روند تشکیل این پروژه آلبوم عکس و فیلم مستندی تهیه خواهد شد و در آخرین روز که پروژه به شکل نهایی ارائه می شود، به امضای هنرمندان می رسد.

 

کد خبر 324194

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha