همشهری آنلاین: جانشین فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: هدف انقلاب شکوهمند اسلامی تنها حذف نظام سلطنتی در ایران نبود، بلکه هدف بزرگ تر این نهضت الهی، سرنگونی نظام سلطه و استکبار جهانی است.

 غلامرضا خادم بیغم

به گزارش روابط عمومی نیروی دریایی ارتش، این مطلب را امیر دریادار غلامرضا خادم بیغم در صبحگاه ستاد نداجا عنوان کرد.

وی ضمن تبریک فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی در شرایطی به وقوع پیوست که چهار چوب نظام بین الملل توسط دو بلوک غرب و شرق شکل گرفته بود و هر اتفاق مهم بین المللی یا وابسته به غرب و آمریکا بود و یا به کمونیسم شوروی ارتباط پیدا می کرد؛ اما انقلاب اسلامی ایران در هیچکدام از این قالب های نظام سلطه قرار نداشت و به هیچ یک از طرف های استکبار وابسته نبود.

وی ادامه داد: امروز که 37 سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی می گذرد، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نه تنها متاثر از نظام های مستکبر بین المللی نیست که خود تاثیرگذار در معادلات منطقه ای و جهانی است.

جانشین فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: بیداری اسلامی در منطقه و کشورهای اسلامی یکی از تاثیرات گرفته شده از انقلاب شکوهمند اسلامی ایران است.

دریادار بیغم خاطر نشان کرد: امروز اثری که انقلاب اسلامی بر نظام بین الملل گذاشته است، این است که نا کارآمدی نظام سلطه را به جهانیان نشان داده است.

وی گفت: انقلاب اسلامی و پیروزی مردم سربلند ایران با دست های خالی در مقابل رژیم ستم شاهی توانست ملت های دیگر را بیدار کند و نوید بخش مستضعفین عالم در رهایی از ظلم، ستم و استبداد باشد.

کد خبر 324328

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha