دوشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: سرپرست تیم استقلال با بیان اینکه تیم‌اش فقط در دو بازی اخیر مطلوب نبوده است گفت مظلومی باید به تیم شوک وارد کند.

افشارزاده

'بهرام افشارزاده' در حاشیه مراسم واگذاری حق بهره برداری ورزشگاه های امام رضا (ع)و شهید کاظمی به باشگاه های استقلال و پرسپولیس در گفت‌و گو‌با ایرنا، درباره نارضایتی هواداران استقلال از نتایج این تیم گفت: با یک یا دو مسابقه نمی توانید درباره عملکرد تیم قضاوت کنید. استقلال هم به فینال جام حذفی صعود کرده است و هم تا هفته پیش در رده نخست جدول لیگ قرار داشت.

وی ادامه داد: در دو مسابقه اخیر هم استقلال شرایط ایده آلی نداشته است . امیدوارم در هفته‌های آینده بازیکنان خود را پیدا کنند. مظلومی هم باید یک کار استثنایی انجام دهد و به تیم شوک وارد کند تا به موفقیت برسد. البته قضاوت در مسابقه دیروز هم عادلانه نبود.

سرپرست باشگاه استقلال درباره اظهار نظر پرویز مظلومی سرمربی این تیم مبنی بر اینکه داوری‌ها به سمت یک تیم خاص چرخیده است، گفت: این حرف را تایید نمی‌کنم. همیشه مشکلات داوری وجود دارد اما به نفع هیچ تیم خاصی نیست.

افشارزاده در عین حال از فدراسیون فوتبال خواست تا داوران با تجربه‌تری را برای رقابت‌های مهم لیگ برتر انتخاب کنند تا مشکلی ایجاد نشود زیرا اگر داوری باز هم مشکل داشته باشد در آینده باعث بروز حادثه‌های زیادی خواهد شد.

وی در عین حال اضافه کرد: بازیکن تا حدی می‌تواند خود را کنترل کند و وقتی اشتباه داوری تداوم داشته باشد، شرایط غیر قابل کنترل خواهد شد.

سرپرست باشگاه استقلال درباره سخنان و رفتار اخیر کی روش، سرمربی تیم ملی فوتبال نیز گفت: به هیچ عنوان حرف کی روش را قبول ندارم. وی اجازه ندارد چنین مسائلی مطرح کند و فقط باید در حد یک مربی حرف بزند نه به عنوان سخنگوی فدراسیون یا سخنگوی ورزش کشور.

افشارزاده تاکید کرد: کی روش باید حد خود را بداند و فقط در کار فنی تیم ملی فوتبال دخالت کند.

کد خبر 325229

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha