همشهری آنلاین: بایرن مونیخ هر هفته یک گام دیگر به قهرمانی بوندس‌لیگا نزدیک می‌شود. ولفسبورگ، هامبورگ، کلن، بوروسیا دورتموند، اشتوتگارت، لورکوزن و ماینتس نیز از دیگر تیم‌های موفق هفته بیست و یکم بودند.

J.Draxler
  • ماینتس ۲ - شالکه یک

پیکارهای هفته ۲۱ بوندس‌لیگا شامگاه جمعه (۱۲ فوریه / ۲۳ بهمن) با انجام دیدار ماینتس مقابل شالکه آغاز شد. تیم ماینتس با پیروزی ۲ بر یک بر مهمان خود سه امتیاز مهم به دست آورد تا رویای حضور در رقابت‌های اروپایی فصل آینده را همچنان در سر بپروراند. شالکه و ماینتس در حال حاضر به ترتیب در رده‌های پنجم و ششم جدول جای دارند.

 

  • ولفسبورگ ۲ - اینگولشتات صفر

تیم ولفسبورگ روز شنبه (۱۳ فوریه / ۲۴ بهمن) در هفته بیست و یک بوندس‌لیگا توانست به بحران چندین هفته‌ای خود پایان دهد و با نتیجه ۲ بر صفر از سد مهمان خود، اینگولشتات بگذرد. ولفسبورگ در هفت بازی اخیر خود از کسب پیروزی محروم مانده بود. هر دو گل ولفسبورگ در مصاف با اینگولشتات در نیمه نخست به ثمر رسید.

یولیان دراکسلر، ملی‌پوش تکنیکی ولفسبورگ در دقیقه ۲۹ برای نخستین بار دروازه اینگولشتات را باز کرد و کنوخه در دقیقه ۳۹ گل دوم را به ثمر رساند تا "گرگ‌های" ولفسبورگ سه امتیاز کسب کنند. ولفسبورگ و اینگولشتات در حال حاضر در رده‌های میانی جدول جای دارند.

  • اف ث کلن ۳ - آینتراخت فرانکفورت یک

تیم اف ث کلن که ۶۸مین سالگرد تأسیس خود را جشن می‌گیرد، هفته ۲۱ بوندس‌لیگا را با موفقیت پشت سر گذاشت و با نتیجه ۳ بر یک مهمان خود، آینتراخت فرانکفورت را شکست داد. بازیکنان کلن اگر چه از لحاظ مالکیت توپ، ضعیف‌تر از مهمان خود بودند، اما در استفاده از موقعیت‌های گلزنی کارایی بیشتری از خود نشان دادند و با این پیروزی سه امتیاز کسب کردند.

  • بوروسیا دورتموند یک - هانوفر صفر

بوروسیا دورتموند که در هفته جاری، دیدار خود در جام حذفی آلمان را با موفقیت پشت سرگذاشته بود، هفته ۲۱  را نیز با پیروزی به پایان رساند. زردپوش‌های دورتموند در حضور بیش از ۸۰ هزار تماشاگر اگر چه نتوانستند قابلیت‌های همیشگی خود را به نمایش بگذارند، اما مهمان خود، هانوفر را در نهایت یک بر صفر شکست داده و سه امتیاز کسب کردند.

تک‌گل این دیدار را هنریک مختاریان در دقیقه ۵۷ به ثمر رساند. دورتموند در حال حاضر با ۴۸ امتیاز در رده دوم جدول جای دارد و تعقیب‌کننده شماره یک بایرن مونیخ، صدرنشین جدول محسوب می‌شود.

  • اشتوتگارت ۲ - هرتا برلین صفر

تیم اشتوتگارت که در هفته‌های اخیر خوش درخشیده، توانست در هفته ۲۱ جلوی بلندپروازهای هرتا برلین را بگیرد. اشتوتگارت در خانه خود با نتیجه ۲ بر صفر از سد پایتخت‌نشین‌های هرتا گذشت تا جای خود در رده‌های میانی جدول را تثبیت کند. سیره دیه، بازیکن اشتوتگارت در دقیقه ۵۱ نخستین گل را به ثمر رساند و کوستیچ نیز در دقیقه ۸۴ با زدن گل دوم شکست هرتا برلین را قطعی ساخت.

  • دارمشتات یک - بایر لورکوزن ۲

بایر لورکوزن نیز از تیم‌های موفق هفته ۲۱ بوندس‌لیگا بود و توانست میزبان خود، دارمشتات را ۲ بر یک شکست دهد. لورکوزنی‌ها تا دقیقه ۶۲ یک بر صفر از میزبان خود عقب بودند، اما در نهایت توانستند با زدن ۲ گل ورق را برگردانند و با ۳ امتیاز به خانه بازگردند. گل پیروزی لورکوزن در این دیدار را "براند" به ثمر رساند.

  • وردر برمن یک - هوفن‌هایم یک

تیم وردر برمن که در ماه‌های گذشته هیچ‌ يک از دیدارهای خانگی خود را با پیروزی پشت سر نگذاشته بود، در هفته ۲۱ بوندس‌لیگا هم توفیق چندانی نداشت. مصاف برمن و هوفن‌هایم پس از ۹۰ دقیقه تلاش و دوندگی در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید. هر دو گل این دیدار در یک ربع نخستین این دیدار زده شد.

  • هامبورگ ۳ - بوروسیا مونشن‌گلادباخ ۲

هامبورگ که در شش دیدار اخیر خود از کسب پیروزی محروم مانده بود، توانست روز یکشنبه با پیروزی خانگی مقابل بوروسیا مونشن‌گلادباخ طلسم بشکند. ۵۷ هزار تماشگر حاضر در ورزشگاه شاهد دیداري پرجنب‌وجوش بودند که پس از ۹۰ دقیقه با پیروزی ۳ بر یک هامبورگی‌ها خاتمه یافت. مونشن‌گلاباخ با ۳۲ امتیاز در رده هفتم و هامبورگ نیز با ۲۶ امتیاز در رده یازدهم جدول جای دارد.

  • آگسبورگ یک - بایرن مونیخ ۳

پیکارهای هفته ۲۱ بوندس‌لیگا با برگزاری مصاف آگسبورگ مقابل بایرن مونیخ خاتمه یافت. مونیخی‌ها که یکه‌تاز بوندس‌لیگا هستند، توانستند در این هفته نیز قدرت خود را به نمایش بگذارند و داربی ایالت بایرن را با پیروزی ۳ بر یک به سود خود به پایان برند.

روبرت لواندوسکی، مهاجم لهستانی بایرن مونیخ با زدن دو گل (۱۵ و ۶۲) یکی از چهره‌های برتر میدان بود. سومین گل بایرن مونیخ را توماس مولر در دقیقه ۷۸ به ثمر رساند. تک‌ گل آگسبورگ که چهار دقیقه مانده به پایان بازی توسط بوبادیا به ثمر رسید نیز مانع از شکست این تیم نشد. بایرن مونیخ در حال حاضر با ۵۶ امتیاز (۸ امتیاز بیشتر از دورتموند) صدرنشین جدول رده‌بندی است.

لواندوفسکی

 

کد خبر 325254

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha