همشهری آنلاین: پنجمین مرحله مسابقات قهرمانی موتور ریس کشور با انتخاب نفرات برتر در مجموعه ورزشی آزادی تهران به پایان رسید.

سکوی قهرمانی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، این مسابقات در 4 کلاس 600،250،125 و 1000 سی سی با حضور ورزشکاران این رشته ورزشی از استان‌های سراسر کشور برگزار شد.

در کلاس 125 سی سی حسین برومند اول شد، حمیدرضا برقمدی بر روی سکوی دوم ایستاد و مصطفی کهنی عنوان سوم را به خود اختصاص داد.

در کلاس 250 سی سی مهدی غربی از فارس بر روی سکوی نخست ایستاد،علیرضا هاشمی‌زاده از تهران دوم شد و سحاب قاسمی از تهران عنوان سومی را به دست آورد.

در کلاس 600 سی سی مهدی نعیمی از خراسان رضوی در رقابتی بسیار دیدنی بر روی سکوی نخست ایستاد، مجتبی امیری از تهران مقام دوم را کسب کرد و علی شایگان از تهران عنوان سومی را به خود اختصاص داد.

اما در کلاس 1000 سی سی که با شور و هیجان خاصی با تشویق تماشاچیان همراه بود، مهدی جابری سکوی نخست را از آن خود كرد، ساسان اکبری از تیم پردیس به عنوان دومی رسید و سیدحمید محسنی بر روی سکوی سوم قرار گرفت.

گفتنی است راند آخر این رقابت‌ها با معرفی نفرات برتر سال، 21 اسفند ماه سال جاری در پیست اتومبیلرانی مجموعه ورزشی آزادی برگزار می‌شود.

 

کد خبر 325703

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha