همشهری آنلاین: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با حضور در حسینیه امام خمینی در دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری شرکت کرده و برای مجریان و ناظران انتخابات آرزوی توفیق کردند.

رهبر معظم انقلاب

 رهبر معظم انقلاب پس از آنکه آرای خود را به صندوق انداختند در گفت و گویی با تلویزیون اعلام کردند: در معارف اسلامی، سرعت عمل در کار خیر توصیه شده است. یعنی در کار خیر باید پیشرو باشیم. من هم خواستم در این کار بزرگ که هم «وظیفه» و هم «حق» ماست، در اولین ساعات ممکن شرکت کنیم.

ایشان با بیان اینکه انتخابات همیشه امر مهمی است و در برخی مقاطع اهمیت بیشتری دارد، ادامه دادند: توصیه من به همه مردم و هر کسی که ایران و شکوه و عظمت ملی را دوست دارد، این است که در انتخابات شرکت کند. به مردم توصیه می کنم در انجام این وظیفه و حق «استباع» کرده و سرعت به خرج دهند. این کار «شتاب آلودکی» نیست بلکه پیشروی در کار خیر است و بهتر است در این کار خیر با سرعت بیشتری شرکت کنند.

آیت الله خامنه ای با اشاره به اینکه انسان از یکساعت دیگر خود خبر ندارد، فزمودند: بهتر است زودتر در این امر مشارکت داشته باشیم.

ایشان از مردم خواستند که به قصد خدایی و اعتبار فزاینده برای کشور و استقلال کامل کشور در این انتخابات شرکت کنند و عزت و استقلال ملی را مد نظر داشته باشند.

معظم له، به چشم طمع دشمن به انتخابات ایران اشاره کرده و تاکید کردند: مردم با بصیرت و چشم باز رای دهند. انشالله خداوند نیز به آنان اجر دنیوی و اخروی خواهد داد. انشالله که همه ملت ایران در این انتخابات همچون انتخابات های گذشته توفیق پیدا کنند.

کد خبر 326313

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha