همشهری‌آنلاین: رئیس جمهور گفت: تا امروز صبح فرصت برای فکر کردن بود امروز صرفا با آرامش پای صندوق رای رفتن و اقدامی سرنوشت نمودن است تمام جناح ها امروز که پای صندوق رفتند پیروزند.

روحانی در انتخابات

 حسن روحانی پس از انداختن رای خود به صندوق در و با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور گفت:به ملت ایران اطمینان می‌دهم دولت، وزارت کشور، هیات های اجرایی و شورای نگهبان تلاش می‌کنند انتخابات کاملا قانونی و سالم برگزار کنند.

وی افزود: امروز هه چشمان دوستان و دشمنان به ایران دوخته شده که ملت ایران در شرایط حساس، حماسه سیاسی دیگری خواهند آفرید. انتخابات رقابت است.این رقابت تا ساعت ۸ صبح دیروز بود از ۸ صبح دیروز دیگر رقابتی نیست.

روحانی خاطرنشان کرد: تا امروز صبح فرصت برای فکر کردن بود امروز صرفا با آرامش پای صندوق رای رفتن و اقدامی سرنوشت نمودن است تمام جناح ها امروز که پای صندوق رفتند پیروزند.

وی گفت: همه احزاب در این مدت فعال و با نشاط بودند اینکه همه آمدند پیروزی است امیدوارم نتیجه انتخابات نشاط همگانی و سراسری برای همه کشور باشد.

رئیس جمهور تاکید کرد: هر مجلسی با نظر مبارک مردم بوجود آید برای ما محترم است همه به آرای اکثریت احترام می‌گذارند اتکای ما به اکثریت آرا و نگاه ما به صندوق آرا خواهد بود. دست همه آن‌ها که پای صندوق آرای خود را به صندوق میریزند می‌بوسم.

کد خبر 326317

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha