همشهری آنلاین: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا با اشاره به نزدیک شدن ایام نوروز و آغاز سفرها گفت: قانونمندی و انضباط در ترافیک باعث به وجود آمدن سلامت و آرامش در سفر می‌شود.

به گزارش ايسنا، سردار تقی مهری، با اشاره به نزدیک شدن ایام نوروز و آغاز سفرها اظهار کرد: قانونمندی و انضباط در ترافیک باعث به وجود آمدن سلامت و آرامش در سفر می شود.

وی ادامه داد: امیدواریم که در سال 95 و با شروع سفرهای نوروزی، هموطنان در کنار رعایت قوانین، با نشاط بیشتری به مسافرت بروند تا شاهد وقوع حوادث کمتری در سال جدید باشیم.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا با بیان اینکه "کمیته ویژه طرح ترافیک نوروزی سال 95 "با تجربیات خوب همکاران در سال های گذشته برگزار شده است، گفت: امسال نیز از 25 اسفند ماه رزمایش طرح ترافیکی نوروز در سراسر کشور اجرا می شود.

وی تصریح کرد: افرادی که در این ایام مرتکب تخلف می شوند و آرامش دیگران را برهم می زنند، بدانند که پلیس با قاطعیت تمام و طبق قانون با آن ها برخورد می کند.

سردار مهری گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا از هیچ گونه تخلفی چشم پوشی نمی کند چراکه این افراد جان مردم را به خطر می اندازند.

کد خبر 326930

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha