پس از ۲‌ماه تحقیقات درخصوص مرگ مرموز دختر بچه۳/۵ ساله، قاضی جنایی دستور بازداشت پدر این کودک را به‌خاطر سهل انگاری صادر کرد.

 9دي‌ماه امسال گزارشي در اختيار قاضي محسن مديرروستا، بازپرس دادسراي جنايي تهران قرار گرفت كه نشان مي‌داد دختر بچه 3/5ساله‌اي در بيمارستان جان باخته است. با دستور قاضي تحقيقات در اين خصوص آغاز و مشخص شد كه دختر بچه پس از خوردن شربت متادون از حال رفته و خانواده‌اش وي را به بيمارستان انتقال دادند، اما ديگر كار از كار گذشته بود و دختربچه جان خود را از دست داد. با دستور قاضي، ‌جسد دختر بچه به پزشكي قانوني انتقال يافت تا علت اصلي مرگ وي مشخص شود.

از سويي قاضي دستور تحقيق از خانواده وي را صادر كرد تا ابعاد پنهان ماجرا آشكار شود. پدر اين دختر پس از حضور در دادسراي جنايي به قاضي گفت: مدتي قبل همسرم در دام اعتياد گرفتار شد، ‌من هم پيش از او معتاد بودم اما ترك كردم. درچنين وضعيتي همسرم را براي ترك به كمپ فرستادم و در اين مدت به همراه دخترم زندگي مي‌كرديم. گاهي خواهرزنم به خانه ما مي‌آمد تا مراقب دخترم باشد. او هم اعتياد داشت و شربت متادون مصرف مي‌كرد. يك روز پيش از مرگ دخترم حدود ساعت 16عصر بود كه ديدم يك بطري كه حاوي شربت متادون است و متعلق به خواهرزنم بود، در دست دخترم است. بطري را از او گرفتم وپس از آن دخترم خوابيد. او تا فردا صبح بيدار نشد و من به موضوع مشكوك شدم. ساعت 7صبح نهم دي‌ماه خواهرزنم به خانه‌ام آمد و گفت كه حال دخترم خوب نيست. او را به بيمارستان منتقل كرديم كه جان باخت. به دستور قاضي تحقيقات در اين خصوص آغاز شد تا معماي مرگ اين كودك فاش شود. بررسي‌ها حكايت از اين داشت كه پدر اين دختر بچه به‌خاطر پرداخت نكردن هزينه بيمارستان در زمان تولد، بيمارستان گواهي ولادت را گرو نگه داشته است. حتي پدر وي در اين مدت هزينه را تامين نكرده تا با گرفتن گواهي، براي دخترش شناسنامه بگيرد.

پس از گذشت 2‌ماه از تحقيقات مشخص شد كه دختركوچولو بر اثر خوردن متادون جان خود را از دست داده است و در چنين شرايطي قاضي جنايي دستور بازداشت پدر اين كودك را به‌خاطر سهل انگاري و قصور در نگهداري دختر بچه‌اش صادر كرده است.

کد خبر 327430

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha