همشهری آنلاین: سجاد انوشیروانی سرپرست تیم ملی وزنه برداری در اولین اقدام خود در این تیم، ۱۵ وزنه بردار را به اردوی تیم ملی دعوت کرد.

وزنه

به گزارش ایرنا، مرتضی رضاییان در 69 کیلوگرم، علی میری در 77 کیلوگرم، ایوب موسوی و کیانوش رستمی در 85 کیلوگرم، علی هاشمی و سهراب مرادی در 94 کیلوگرم، کیا قدمی، نواب نصیرشلال، محمدرضا براری و رضا آقازاده در دسته 105 کیلوگرم و بهداد سلیمی، بهادر مولائی، محسن بهرام زاده، رامین ربیعی و رضا روحی در دسته فوق سنگین نفراتی هستند که سرپرست مربیان تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان با تایید شورای عالی فنی به اردوی هفتم فروردین ماه 95 فراخواند.

نواب نصیرشلال به درخواست سجاد انوشیروانی و تایید شورای عالی فنی فدراسیون وزنه برداری به اردوی آسیایی دعوت شد.
بهداد سلیمی دارنده مدال طلای سنگین وزن جهانی و المپیک نیز پس از ماه ها دوری از عرصه ورزش قهرمانی به دلیل مصدومیت، تمرینات سبک خود را در کمپ تیم های ملی آغاز کرد.

سجاد انوشیروانی که سرمربی گری تیم جوانان ایران را نیز برعهده دارد، روز گذشته پس از برکناری حسین توکلی از سرمربی گری تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان در جلسه شورای عالی فدراسیون وزنه برداری، به عنوان سرپرست تیم ملی انتخاب شد. همچنین قرار است ایوان گارچر بلغاری به عنوان مربی در کنار وی باشد.

کد خبر 328487

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha