همشهری آنلاین: مدیر روابط عمومی سازمان غذا و دارو گفت: به مناسبت هفته سلامت، سومین همایش معرفی صبحانه سالم، برگزار می‌شود.

به گزارش همشهري آنلاين، مهندس محمد هاشمی افزود: در راستای سیاست‌های سلامت محور سازمان غذا و دارو و با هدف فرهنگ سازی و تاکید بر  اهميت مصرف صبحانه به ویژه برای کودکان و نوجوانان، همايش صبحانه سالم با حضور دانش آموزان مدارس، برگزار مي‌شود.

به گفته هاشمي، توجه به اهمیت مصرف صبحانه به عنوان مهمترین سبد غذایی روزانه و تاثیر آن در سلامتی مردم به ویژه تاثیر آن در یادگیری دانش آموزان و مصرف درست فرآورده‌های غذایی سالم و ایمن،  يكي از اهداف اين همايش است.

مدیر روابط عمومی سازمان غذا و دارو گفت: در این همایش ضمن انجام ورزش صبحگاهی با حضور بيش از 500 دانش آموز و پذیرایی با میوه و صبحانه سالم (نان، پنیر، گردو،خرما و شیر) کارشناسان تغذیه، آموزش‌های لازم را درباره نحوه تهیه صبحانه سالم در فضايي شاد، ارائه خواهند كرد.

سومين همايش صبحانه سالم با همکاری دانشگاه  علوم پزشكي شهید بهشتی و هماهنگی اداره  كل سلامت شهرداری تهران ، با حضور رييس سازمان غذا و دارو، مدیران و کارشناسان سازمان غذا و دارو و  شهردار منطقه 10 ، ساعت 9 صبح یکم اردیبهشت، در بوستان تهرانی برگزارمي‌شود.

کد خبر 331202

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تندرستی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha