مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۰
۰ نفر

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران با اشاره به عرضه میوه بسته‌بندی و دستچین در بازار میوه و تره‌بار مجموعه نمایشگاهی شهرآفتاب گفت: در این بازار میوه‌های برش‌داده شده در پوشش بهداشتی و در ظروف یک‌بار مصرف در‌اختیار مشتریان و بازدیدکنندگان قرار خواهد گرفت.

عبدالحسين رحيمي درخصوص احداث بازار ميوه و تره‌بار مجموعه نمايشگاهي شهرآفتاب تصريح كرد: اين پروژه در جهت ارائه خدمات به بازديدكنندگان به مرحله اجرا در‌خواهد آمد. به همين منظور در مجموعه شهرآفتاب مكاني را براي عرضه ميوه بسته‌بندي و دستچين به انتخاب مشتري، در فضايي به مساحت حدود 200مترمربع در دست اقدام داريم.

وي با اشاره به تجهيز اين بازار ادامه داد: در اين تره‌بار ميوه‌هاي برش داده شده در پوشش بهداشتي و در ظروف يك‌بار مصرف در اختيار مشتريان و بازديدكنندگان قرار خواهد گرفت. مديرعامل سازمان مديريت ميادين ميوه و تره‌بار شهرداري تهران با بيان اينكه بخشي از مراجعه‌كنندگان و مشتريان اين بازار ميوه و تره‌بار ناشران و افراد مستقر در نمايشگاه كتاب هستند، اضافه كرد: اين در حالي است كه برخي ديگر از مراجعه‌كنندگان، شهروندان تهراني و بازديدكنندگان شهرستاني هستند. همچنين ساعات كار آن نيز هماهنگ با شروع و پايان كار نمايشگاه است.

کد خبر 331530

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha