همشهری آنلاین: با برگزاری مسابقات هفته پایانی لیگ برتر کانوپولوی بانوان، هیات قایقرانی چهار محال و بختیاری به عنوان قهرمانی دست پیدا کرد.

سکوی قهرمانی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، هفته پایانی لیگ برتر کانوپولوی بانوان روز جمعه 3 اردبیهشت به میزبانی باشگاه المپیک راستی چالوس در استخر اردوگاه نوشهر برگزار شد.

در مسابقات این هفته علاوه بر تیم میزبان، باشگاه قایقرانی اصفهان، هیات قایقرانی چهار محال و بختیاری، راهبران بندر فریدون کنار و تجهیزات سپاهان اصفهان حضور داشتند.

در این رقابت‌ها دیدار تیم‌های المپیک راستی چالوس و قایقرانی اصفهان به علت عدم حضور تیم اصفهانی 7 بر 0 به سود المپیک راستی اعلام شد، هیات چهار محال و بختیاری 3 بر 1 راهبران بندر فریدون کنار را برد، المپیک راستی چالوس 11 بر 2 بر تجهیزات سپاهان غلبه کرد، باشگاه قایقرانی اصفهان 3 بر 2 از سد راهبران بندر فریدون کنار گذشت، هیات چهار محال 10 بر 1 المپیک راستی را مغلوب کرد، راهبران بندر فریدون کنار 8 بر 3 تجهیزات سپاهان را شکست داد، دیدار تیم‌های قایقران اصفهان و هیات چهار محال و بختیاری 3 بر 3 مساوی شد، المپیک راستی چالوس 4 بر 3 راهبران بندر فریدون کنار را برد، باشگاه قایقرانی اصفهان 25 بر 0 دیگر تیم اصفهانی، تجهیزات سپاهان را درهم کوبید و دیدار تیم‌های هیات چهار محال و بختیاری و تجهیزات سپاهان به علت عدم حضور تیم تجهیزات سپاهان 7 بر 0 به سود هیات چهار محال اعلام شد.

بر این اساس در پایان مسابقات، تیم هیات قایقرانی چهار محال و بختیاری با 20 امتیاز عنوان قهرمانی را کسب کرد، باشگاه قایقرانی اصفهان با 17 امتیاز رده دوم را از آن خود کرد و باشگاه المپیک راستی چالوس با 10 امتیاز سوم شد.

کد خبر 331561

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha