همشهری آنلاین: جشنواره بزرگ تنیس آپت با حضور ۲۲۱ تنیسور با معرفی نفرات برتر در تهران به پایان رسید.

Tennis

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس، جشنواره بزرگ تنیس آپت با حضور ۲۲۱ تنیسور از ۱۳ استان کشور به مدت یک هفته در زمین‌های مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد و در پایان نفرات برتر رده‌های سنی مشخص شدند.

این پيكارها در رده‌های سنی زیر ۱۰ سال و زیر ۱۴ و ۱۸ سال و در دو بخش دختران و پسران برگزار شد.

در پایان و در رده سنی زیر ۱۰ سال كه ۳۲ تنیسور حضور داشتند، آرتین نظری از تهران با نتیجه (۳-۴ و ۲-۴) امیر مهدی میرزایی از اصفهان را برد و قهرمان شد و ایلیا جعفر از تهران و اردا سبک‌روح از تهران سوم مشترک شدند.

در رده سنی زیر ۱۴ سال پسران با حضور ۵۸ تنیسور، روهام عباسی از گیلان با نتیجه (۱-۶ (۱) ۶-۷) علی میرزایی از اصفهان را شکست داد و در جایگاه نخست ایستاد و آریا حیدری از فارس و ارکین توتونچی از تهران عناوین سوم مشترک را به خود اختصاص دادند. در بخش دو نفره نیز سهراب دکمه‌چین و ماهان میرمعزی قهرمان شدند.

در رده سنی زیر ۱۸ سال پسران با حضور ۳۵ تنیسور، امیرحسین بادی از قم با نتیجه (۱-۶ و ۴-۶) آرمین رستمی از تهران را شکست داد و قهرمان شد، سینا مقیمی از خراسان رضوی و حسین اطروشی از مازندران سوم مشترك شدند. در بخش دونفره نیز تیم امیرحسین بادی و مهدی آدابی صاحب عنوان قهرمانی شدند.

در رده سنی زیر ۱۰ سال دختران و در بین ۱۵ تنیسور حاضر از استانهای تهران، سمنان، قزوین، آذربایجان شرقی، البرز و خراسان شمالی ، ماندگار فرزامی از تهران با نتیجه ( ۱-۴ و ۰-۴) یاسمن یزدانی از خراسان شمالی را برد و قهرمان شد و ملیکا رمضانی از تهران و سارا اصل رسولی از آذربایجان شرقی سوم شدند.

در رده سنی زیر ۱۴ سال دختران كه ۲۱ تنیسور شركت داشتند، مهتا خانلو از تهران در بازی فینال با نتیجه (۵-۷ و ۰-۶) ملینا مهرانی از تهران را مغلوب کرد و در جایگاه نخست ایستاد. سارا قبادی از تهران و مشکات‌الزهراء صفی از تهران سوم مشترک شدند و در بخش دونفره نیز عنوان قهرمانی به زوج مشکات‌الزهراء صفی از تهران و فاطمه زنجانی رسید.

و در رده سنی زیر ۱۸ سال دختران، صدف صادق وزیری از تهران با نتیجه (۴-۶ و ۱-۶) جاسمین خوشابه از تهران را برد و قهرمانی این رده را از آن خود کرد، مهتا خانلو از تهران و کیمیا اسبقی‌پور از البرز هم سوم مشترک شدند.

سرداوری این دوره از رقابت‌ها بر عهده سینا ابراهیمیان، داور نشان سفید کشورمان و شهرزاد لازم‌زاده بود.

 

کد خبر 333874

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha