همشهری آنلاین: تیم ملی ایران در نخستین بازی از دومین روز مسابقات انتخابی المپیک به مصاف کانادا رفت و در یک ماراتن طولانی به پیروزی رسید.

volleyball

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی ایران در دومین روز رقابت‌های انتخابی المپیک 2016 به مصاف کانادا رفت. این مسابقه از ساعت 5:30 صبح روز یکشنبه (9 خرداد) در ورزشگاه متروپولیتن توکیو برگزار شد. در نهایت تیم ملی ایران با نتیجه 3 بر 2 و امتیازهای 27-29، 19-25، 25-20، 25-21 و 16- 14 به برتری رسید.

آرتور گیاکومو از بلژیک به عنوان داور اول و آندری زنوویچ از روسیه (داور دوم) قضاوت این دیدار را به عهده داشتند.

کانادا با پیراهن سفید و شورت مشکی و با ترکیب تیلور ساندرز، جان گودین پرین، نیکولاس هوگ، جاستین داف، گاوین اشمیت، گراهام ویگراس و کمرون بان بازی را آغاز کرد.

در ترکیب سرخ‌پوشان ایران هم سعید معروف، محمد موسوی، عادل غلامی، امیر غفور، میلاد عبادی‌پور، مجتبی میرزاجانپور و فرهاد ظریف به میدان رفتند.

تیم ملی ایران روز قبل 3 بر 0 استرالیا را مغلوب کرده بود، اما کانادا در یک ماراتن طولانی سرانجام 3 بر 2 مقابل لهستان شکست خورده بود.

در این دیدار هم مثل بازی روز گذشته حدود 10 نفر از ایرانیان مقیم ژاپن با حضور در ورزشگاه تیم ملی ایران را تشویق می‌کردند. محمدرضا داورزنی(رئیس)، احمد ضیایی (نایب رئیس) و محمود افشاردوست (دبیرکل فدراسیون) از نزدیک شاهد برگزاری این مسابقه بودند.

کد خبر 335248

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha