مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۴:۳۴
۰ نفر

هفته فرهنگی خرمشهر که از سوم‌خردادماه با هدف متوجه کردن مردم به نقش تقوای الهی در آزادسازی خرمشهر و مقاومت به‌عنوان رمز موفقیت و پیروزی در باغ موزه دفاع‌مقدس برپا شده است، فردا به‌کار خود پایان خواهد داد.

 در همين ارتباط حجت‌الاسلام امرودي، معاون امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران رمز موفقيت و پيروزي خرمشهر و لبنان را مقاومت دانست و با تأكيد بر ضرورت توجه ويژه به احياي خطه خرمشهر و آبادان گفت: امروز وظيفه تهران و ما تهراني‌ها و ايراني‌ها اين است كه در بازسازي خرمشهر و آبادان كمك كنيم تا شايد بتوانيم بخش ناچيزي از ايثار مردم شهيدپرور اين خطه آسماني را جبران كنيم. امرودي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به برنامه‌هاي هفته فرهنگي مقاومت خرمشهر و آبادان با بيان اينكه در ايام هفته مقاومت از المان و نماي تنديس باشكوه شهدا، در كنار مزار شهداي گمنام، رونمايي شد، گفت: نشست ويژه ديگري در قالب جوانان، بانوان خرمشهري برگزار شد و همچنين نشست ويژه شب هنري تحت هنر خرمشهر و آبادان در باغ موزه دفاع‌مقدس برگزار مي‌شود. ‌نشست روحانيت و خرمشهر به‌عنوان يكي ديگر از برنامه‌هاي هفته مقاومت است كه در اين روزها برگزار شد. معاون امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران خاطرنشان كرد: در هفته مقاومت برنامه‌هاي نمايشي براي عموم مردم برگزار شد كه ازجمله آنها نمايشگاهي در گذر صدر بود.

  • ديدار شهردار تهران با ايتام خرمشهر

شهردار تهران روز جمعه گذشته با ايتام و نيازمندان خرمشهر در باغ موزه دفاع‌مقدس ديدار كرد. در اين ملاقات ايتام و نيازمندان خرمشهر به طرح مشكلات اقتصادي و وضعيت نابسامان خرمشهر پرداختند. به‌گفته علي حاجوي، دبير ستاد حركت‌هاي جهادي قرارگاه امام‌رضا(ع)، ‌شهردار تهران در پاسخ به درخواست‌هاي مطروحه تأكيد كرد بايد از تمام ظرفيت‌هاي موجود در كشور براي بازسازي خرمشهر و بهبود وضعيت معيشت شهروندان آن استفاده كرد، اما اينكه به‌عنوان شهردار تهران بخواهد ظرفيت‌هاي تهران را در‌اختيار خرمشهر بگذارد از نظر شرعي امكان‌پذير نيست. هفته فرهنگي خرمشهر و آبادان از تاريخ ٣ تا ١٠ خرداد در باغ موزه دفاع‌مقدس درحال برگزاري است و در اين مدت 1400نفر از ايتام و نيازمندان خرمشهري مهمان شهرداري تهران خواهند بود و طبق برنامه‌ريزي‌هاي صورت گرفته از تورهاي تفريحي و زيارتي بهره‌مند مي‌شوند.

کد خبر 335255

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha