پیش‌بینی‌های طنزآمیز فعالان همیشه‌حاضردر فضای مجازی درباره بازگشتن سازمان صدا و سیما به دوران پیش از محمد سرافراز خیلی زود رنگ واقعیت به‌خود گرفت و با صدور دومین حکم معاون جدید سیما، رادیو و تلویزیون یک گام دیگر به دوران سیدعزت‌الله ضرغامی نزدیک‌تر شد.

صدا و سیما

به گزارش همشهري، سيدمرتضي ميرباقري كه عصر روز 15خرداد حكم مديريت علي‌اصغر پورمحمدي را بر شبكه3رسانه‌اي كرده بود، در نخستين ساعت‌هاي روز يكشنبه يك حكم ديگر صادر و در آن عليرضا برازش را به سمت مدير شبكه يك منصوب كرد. به اين ترتيب و با توجه به حضور محمدرضا جعفري جلوه در راس شبكه2، جمع مديران دوران ضرغامي در 3شبكه اصلي تلويزيون جمع شده و ميانگين سني 4مدير ارشد سيما به سمت 60 سال و بالاتر ميل كرده است!

گرچه مخاطبان تلويزيون و هنرمندان از دوران مديريت ميرباقري، پورمحمدي و برازش خاطره‌هاي خوشي در ذهن دارند اما اين بازگشت به گذشته در فضاي مجازي و شبكه‌هاي اجتماعي با واكنش‌هاي تند مردم مواجه شده است. عده‌اي عملكرد عبدالعلي علي‌عسگري را در بازگرداندن مديران پا به سن گذاشته و قديمي به گرفتن همزمان دكمه‌هاي Ctrl Z صفحه كليد تشبيه كرده و برخي ديگر پا را فراتر گذاشته و معتقدند اين كار Reset Factory (بازگشت به تنظيم كارخانه) است!

حالا كه پورمحمدي پذيرفته در سمتي پايين‌تر از سمت قبلي فعاليت كند و برازش هم به خانه ازلي و ابدي خود بازگشته، هيچ بعيد نيست امروز و فردا ضرغامي با حكم معاون پيشين به سازمان بازگردد. با توجه به علاقه بيش از اندازه مهندس به فضاي مجازي و ماموريتي كه صدا و سيما براي حضور گسترده و مؤثر در اين فضا پيش رو دارد، شايد بهتر باشد ضرغامي عمده توان و وقت خود را صرف بهبود وجهه سازمان صدا و سيما در فضاي مجازي كند.

کد خبر 336034

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha