همشهری‌آنلاین: مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با تقدیر از همکاری راهنمایی و رانندگی و نیروی انتظامی در برگزاری شهرآورد(دربی) پایتخت گفت:

برابر گزارش‌های دریافتی، با همکاری بسیار خوب تماشاچیان تا کنون هیچ خسارت قابل توجهی به اتوبوس‌های شرکت واحد وارد نشده و این امر تاکنون بی‌سابقه بوده است.

به گزارش ایسنا، بیژنی افزود: گزارش‌های دریافتی از داخل و بیرون استادیوم آزادی، اتوبان تهران ـ‌کرج و پارکینگ‌های محل استقرار حاکی‌است که در این مسابقه خسارتی به اتوبوس‌ها وارد نشده است.

وی با اشاره به این که در سطح شهر هم خسارت قابل توجهی به اتوبوس‌ها نداشته‌ایم، این امر را در طول مسابقات ورزشی بسیار بی‌سابقه  دانست و گفت: جمع‌بندی نهایی پس از بازگشت تمامی اتوبوس‌ها به پارکینگ‌های اولیه اعلام می‌شود.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با اشاره به اعزام 1400 دستگاه اتوبوس به صورت مستقیم برای جابه‌جایی تماشاچیان دیدار استقلال تهران و پرسپولیس تهران گفت: این تعداد اتوبوس دو برابر ظرفیت اتوبوس‌ها در موارد مشابه بوده است.

وی با ابراز گلایه جدی از مسئولان استادیوم آزادی در زمینه اطلاع‌رسانی محل‌های استقرار اتوبوس‌ها گفت: متأسفانه مسئولان استادیوم آزادی و تربیت بدنی به‌رغم قول قبلی، هیچ‌گونه همکاری‌ای در زمینه اطلاع‌رسانی از مانیتور و بلندگوهای ورزشگاه صورت ندادند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با اشاره به مصوبه شورای تأمین استان در زمینه تأمین اتوبوس برای تماشاچیان «اسلامشهر» و «کرج» توسط فرمانداری‌های این شهرها به ایسنا گفت: در این زمینه نیز گله‌مندیم چرا که متأسفانه هیچ‌گونه اقدامی در این زمینه صورت نگرفته و شهرداری تهران مجبور شده است 100 دستگاه اتوبوس نیز به تماشاچیان کرجی و اسلامشهری اختصاص دهد.

کد خبر 33963

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز