همشهری آنلاین: مدیر تضمین کیفیت شرکت ایران خودرو با اشاره به اجرای طرح ارتقای سامانه سوخت‌رسانی محصولات این شرکت گفت: تاکنون 280 هزار دستگاه محصولات ایران خودرو اصلاح شده و ارتقا یافته است.

غلامرضا حاجی خانی در گفت‌وگو با واحد مرکزی خبر با اشاره به فراخوان این شرکت برای اصلاح سامانه سوخت رسانی پژو 405 تولیدی سال های 83 و 84 گفت: با توجه به قدیمی بودن فناوری سامانه سوخت رسانی این محصولات، کارشناسان ایران خودرو سامانه جدیدی طراحی کردند که در مقایسه با سامانه سوخت رسانی قبلی ضمانت و عملکرد بهتری داشت و به تایید کارشناسان شرکت های معتبر دنیا رسید.

وی افزود: در سامانه جدید سوخت رسانی پژو 405، مشخصات فنی شیلنگ ورودی و نگهدارنده های شیلنگ به روش نوین ارتقا یافته و در طول زمان امکان بروز نشتی و اشکال در این سامانه به صفر درصد رسیده است.

مدیر تضمین کیفیت شرکت ایران خودرو با اشاره به تامین قطعات لازم برای ارتقای سامانه سوخت رسانی محصولات این شرکت که به اصلاح این سامانه نیاز دارند، تصریح کرد : برای تحقق این هدف 10 میلیون پیامک، یک میلیون و پانصد هزار تماس تلفنی، ارسال نامه و روش‌های دیگر به مشتریان ایران خودرو ارسال شد.

حاجی خانی خاطرنشان کرد: تاکنون 30 هزار مشتری که سامانه سوخت رسانی خودرو آنها باید اصلاح شود و ارتقا یابد با وجود اطلاع رسانی و دعوت پیاپی از آنها به مراکز تعیین شده، مراجعه نکرده اند.

مدیر تضمین کیفیت شرکت ایران خودرو با بیان اینکه طرح ارتقای سامانه سوخت رسانی محصولات ایران خودرو پایان یافته است افزود: این طرح به صورت خیلی محدود در چند نمایندگی ادامه می‌یابد.

حاجی خانی گفت: ارتقای سامانه سوخت‌رسانی محصولات ایران خودرو رایگان است و در مدت حدود یک ساعت انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه با وجود چند بار فراخوان و دعوت از یکی از مشتریان، فرد مذکور برای اصلاح و ارتقای سامانه سوخت رسانی خودرو مراجعه نکرد و در همین مدت خودرو وی دچار حریق شد، تصریح کرد: اگر با وجود اطلاع رسانی و هشدارهای این شرکت، مشتریان باقیمانده برای ارتقای سامانه سوخت خودرو خود اقدام نکنند، در صورت آتش سوزی، مسئولیتی متوجه ایران خودرو نخواهد بود.

کد خبر 33988

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز