همشهری آنلاین: وزیر کشور با اشاره به اینکه تفسیر و نگاه در خراسان به کنسرت‌ها تفسیر و نگاه حکومتی نیست، گفت: من در نامه خود به رییس قوه قضاییه خواسته‌ام که درباره جنبه‌های حقوقی و قانونی کنسرت‌ها در خراسان برای ما تعیین تکلیف کند.

به گزارش ایسنا، عبدالرضا رحمانی فضلی در دیدار با خبرنگاران با اشاره به اینکه چرا یک نفر می‌تواند در کشور کنسرت داشته باشد ولی در خراسان نه؟ اظهار کرد: قوه قضاییه هرگاه احساس کند جرمی اتفاق می‌افتد، می‌تواند دخالت کند اما نیت‌خوانی مناسب نیست.

وی افزود: مسئول امنیت کشور، وزیر کشور بوده و در استان‌ها، استانداران و شورای تامین این وظیفه را بر عهده دارند بنابراین اگر احتمال ناامنی وجود داشته باشد این مسئولان باید اعلام کنند تا بر اساس آن تصمیم‌گیری شود. در حال حاضر بلیت‌فروشی انجام می‌شود اما مردم پشت در کنسرت متوجه لغو آن می‌شوند.

وزیر کشور با تاکید بر اینکه در کشور باید برای برگزاری کنسرت‌ها وحدت رویه ایجاد شود، گفت: از رییس قوه قضاییه خواسته‌ام که ما را راهنمایی کنند. هر آنچه که ایشان تشخیص بدهند ما تابع آن هستیم زیرا رییس قوه قضاییه را فردی منطقی، اصولی و واقع‌بین می‌دانم.

کد خبر 342516

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha