مردی که هنگام قتل همسرش از صحنه جنایت فیلمبرداری کرده بود فکرش را هم نمی‌کرد که این تصاویر به بر ملا شدن راز این جنایت بینجامد.

 دي‌ماه سال 92خانواده زني به پليس آگاهي رفتند و گفتند دختر32ساله‌شان مفقود شده و هيچ‌كس حتي شوهر او نيز از سرنوشتش اطلاع ندارد. زن ناپديد شده مدتي بود با مردي عراقي‌الاصل ازدواج كرده و در منطقه مهرآباد زندگي مي‌كرد. هر چند اين مرد مدعي بود كه از همسرش بي‌خبر است اما كارآگاهان كه به او مشكوك بودند وقتي گوشي تلفن همراه وي را بازرسي كردند تصاوير هولناكي را ديدند و معلوم شد مرد جوان همسرش را به قتل رسانده است.

اين فيلم نشان مي‌داد كه مرد جوان چطور همسرش را در خانه‌شان به قتل رسانده است. به اين ترتيب وي به جنايت اعتراف كرد و گفت: يكي از دوستانم باعث آشنايي من و همسرم شد اما چند روز بعد از ازدواج فهميدم كه آنها به‌طور مخفيانه با يكديگر رابطه دارند. با اينكه زمان كوتاهي از ازدواج‌مان مي‌گذشت مي‌خواستم همسرم را طلاق دهم اما او با گريه و زاري از من عذرخواهي كرد. حتي با شكايت من دوستم در دادگاه محاكمه و به شلاق محكوم شد. با وجود اين مدتي بعد باز هم فهميدم كه اين رابطه پنهاني همچنان ادامه دارد. به همين‌خاطر نقشه قتل همسر و دوستم را كشيدم.

وي ادامه داد: روز حادثه تولد همسرم بود. آن روز به اين بهانه كه مي‌خواهم با دادن كادو همسرم را غافلگير كنم از او خواستم كه چشمانش را ببندد. درحالي‌كه او جايي را نمي‌ديد با يك طناب او را خفه كردم. سپس جسدش را به منطقه فيروزبهرام بردم و در آنجا رها كردم. من از همه اين صحنه‌ها فيلمبرداري كردم و مي‌خواستم در ادامه دوستم را نيز به قتل برسانم كه لو رفتم. به‌دنبال اعترافات اين مرد پرونده او به شعبه دوم دادگاه كيفري يك استان تهران فرستاده شد.

درحالي‌كه خانواده مقتول درخواست قصاص كرده بودند اما دادگاه با توجه به مدارك و شواهد موجود در پرونده متهم را به پرداخت ديه و تحمل 10سال حبس محكوم كردند. با گذشت 30‌ماه از زنداني شدن اين مرد او طي نامه‌اي به دادگاه درخواست اعسار داد و گفت توانايي پرداخت يك جاي ديه مقتول را ندارد اما اگر آزاد شود مي‌تواند به‌طور اقساطي ديه را پرداخت كند.

به همين دليل وي صبح ديروز بار ديگر به دادگاه منتقل شد تا به اين خواسته‌اش رسيدگي شود. در اين جلسه كه به رياست قاضي امين مقدم‌زهرا برگزار شد خانواده مقتول گفتند خواسته‌شان قصاص قاتل بود اما حالا كه دادگاه حكم به پرداخت ديه داده است همه خون‌بهاي دخترشان را يكجا مي‌خواهند. در پايان جلسه قضات براي تصميم‌گيري در اين‌باره وارد شور شدند.

کد خبر 343201

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha