مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۲:۰۰
۰ نفر

مدیرعامل شرکت AMB برگزارکننده نمایشگاه‌های تخصصی بین‌المللی به همراه هیأتی با حضور در محل نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب از این نمایشگاه بازدید کرد.

سيدمحمد سيدي مديرعامل نمايشگاه شهر آفتاب با اعلام اين خبر درخصوص سفر هيأت آلماني به ايران گفت: از تمام شركت‌هاي خارجي براي بازديد و همكاري با شهر آفتاب استقبال مي‌كنيم و اميدوارم كه بتوانيم با همكاري‌شركت‌هاي خارجي دانش فني روز دنيا را وارد كشور كنيم. رئيس پيشين انجمن صنعت نمايشگاهي ايران درخصوص اهميت انتقال دانش و فناوري روز دنيا در بستر فعاليت‌هاي نمايشگاهي افزود: با عنايت به فرمايشات ارزشمند مقام معظم رهبري مبني بر انتقال دانش فني و اينكه دانش فني بايد به كشور منتقل شود، اين مهم به يكي از دغدغه‌هاي اصلي ما تبديل شده است.

سيدي اضافه كرد: با توجه به رويداد‌هاي پيش‌بيني شده در تقويم نمايشگاهي تمام تلاش خود را براي برپايي نمايشگاه‌هاي تخصصي به‌منظور انتقال دانش فني روز دنيا در تمام عرصه‌هاي فني و تخصصي با اهتمام به اقتصاد مقاومتي به‌كار خواهيم بست.
مديرعامل شركت AMB آلمان نيز در ديدار با سيدمحمد سيدي پس از بازديد از فضاهاي نمايشگاهي شهر آفتاب گفت:

اگر بخواهم يك جمله درباره اين مجموعه نمايشگاهي بيان كنم بايد بگويم كه واقعا به تهران براي شهر آفتاب حسادت مي‌كنم و به شهردار تهران بابت به‌وجود آوردن اين نمايشگاه تبريك مي‌گويم. وي درخصوص فعاليت‌هاي برون‌مرزي شركت‌هاي آلماني افزود: با توجه به جايگاه ايران در زمينه علم و فناوري در خاورميانه اينك زمان آن رسيده است تا شركت‌هاي آلماني با شركت‌هاي ايراني همكاري كنند و به همين منظور تصميم گرفتيم از ايران و به‌خصوص شهر آفتاب بازديد كنيم چرا كه مجموعه نمايشگاهي كاملي است.

کد خبر 343814

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha