همشهری آنلاین: مدیرکل صدای استان‌ها با اشاره به اینکه مشهد نیازمند داشتن رسانه شنیداری است، گفت: رادیو زائر رادیویی در تراز ملی است که به زودی راه‌اندازی می‌شود.

رادیو

به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني حج، وحيد كمالي مديركل صداي استان‌ها در بازديد از بخش‌هاي مختلف راديو صدا و سيماي مركز خراسان رضوي، افزود: با دستور صريح رياست سازمان صدا و سيما به زودي شاهد آغاز به كار اين راديو خواهيم بود.

وي افزود: بدون شك مشهد مقدس با برخورداري از خيل عظيم زائران بارگاه ملكوتي حضرت رضا (عليه‌السلام) نيازمند رسانه‌اي شنيداري مختص زيارت و زائران و بهره‌مندي مجاوران است كه اين مهم با راه‌اندازي راديو زائر تأمين مي‌شود.

مديركل صداي استان‌ها گفت: براي راديو زائر بودجه خاصي تخصيص پيدا مي‌كند و از همكاران راديويي اين مركز استفاده خواهيم كرد.

كمالي با تأكيد بر اينكه به دنبال راديو تصويري زيارت هستيم، گفت: محوريت اين راديو استان خراسان رضوي است و شايسته است با مشاركت استان‌هاي قم، فارس و ديگر استان‌هاي كشور زمينه اجرايي و محتوايي كارها تقسيم شود.

وي افزود: هدف اين راديو ترويج و اشاعه فرهنگ زيارت است و بايد از استعداد رسانه‌هايي نظير اداره كل اوقاف، آستان قدس رضوي و سازمان حج و زيارت استفاده شود.

کد خبر 344138

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha