همشهری آنلاین: تیم بانک سرمایه با برد ۳ بر ۱ و امتیازات ۲۸ بر ۲۶ ، ۲۵ بر ۱۸ ، ۲۳ بر ۲۵ و ۲۵ بر ۱۳ تیم ژاپنی تویودا، نخستین قدم در مرحله دوم رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های آسیا را محکم برداشت.

volleyball

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، مرحله دوم پيكارهای باشگاه‌های آسیا، با کار سخت بازیکنان سرمایه مقابل تویودا، نماینده ژاپن شروع شد.

مصطفی کارخانه در ست اول ترکیب لوکاس ژیگادلو، چاچیچ، سید محمد موسوی، شهرام محمودی، میلاد عبادی‌پور و فرهاد ظریف را به میدان فرستاد.

آندرس کریستیانسون، سرمربی سوئدی تویودا هم بالاخره از ایگور، بازیکن خارجی‌اش رونمایی کرد. هرچند بازیکنان تویودا تایم اول فنی را گرفتند، وقتی کار گره خورد، با آمدن مهدی مهدوی به جای لوکاس کم کم موتور بانک سرمایه روشن شد.

هرچند بازی کمی گره خورد و حتی میلاد عبادی‌پور به خاطر اعتراض به داور کارت زرد گرفت، اما ماراتن ست اول 28 بر 26 به سود بانک سرمایه تمام شد.

در ست دوم مهدی مهدوی، پاسور تیم همچنان در ترکیب ماند. در این ست سفید و قرمزپوشان تویودا از تیم بانک سرمایه پیش افتادند، اما بازیکنان بانک سرمایه خیلی زود جبران کردند و با این که هر دو استراحت فنی بازی را ژاپن گرفت، اما بانک سرمایه 25 بر 18 تویودا را شکست داد.

در ست سوم شاگردان کارخانه تا امتیاز 10 بر 8 جلو بودند اما با اشتباهاتشان حریف را جلو انداختند که مهدوی با لوکاس، پاسور دوم تعویض شد، اما در نهایت تویودا در این ست با نتیجه 25 بر 23 به پیروزی رسید.

ست چهارم در امتیاز 2 بر 1 بانک سرمایه پیش افتاد، اما با اختلاف نظر داور اول با داور دوم بر سر اعلام خطا، یک امتیاز به جمع امتیازات ایران اضافه شد که با اعتراض ایگور، بازیکن خارجی تویودای ژاپن کارت زرد و قرمز گرفت و امتیاز چهارم به ایران داده شد و ایران 4 بر 1 پیش افتاد. در این ست بازیکنان تویودا هرچه به آب و آتش زدند نتوانستند جبران کنند و بالاخره با امتیاز 25 بر 13 تسلیم شدند.

کد خبر 344584

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha