همشهری آنلاین: مدیرکل ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران از اعزام ۱۵ کاروان جامعه ایثارگران به مناطق عملیاتی و جنگی غرب کشور خبر داد.

ایثارگران

به گزارش بنیاد شهید، اسلام کریمی در حاشیه نشست هم اندیشی اردوهای غرب کشور افزود: هرساله به مناسبت های مختلف موضوع اعزام جامعه ایثارگری به ویژه خانواده های شهدا و جانبازان به مناطق جنگی و عملیاتی کشور برگزار می شود.

وی ادامه داد: به همین منظور امسال نیز همزمان با هفته دفاع مقدس اردوهای بازدید از مناطق جنگی غرب کشور ویژه ایثارگران برگزار خواهد شد.

وی اظهار داشت: اداره کل ورزشی و اردویی بنیاد با همکاری موسسه فرهنگی ورزشی استان کرمانشاه، ستاد راهیان نور، سازمان بسیج و نیروی انتظامی از مهرماه سال جاری خانواده های شاهد و ایثارگر را در قالب کاروان های ویژه به مناطق جنگی استان کرمانشاه اعزام می کند.

کریمی خاطرنشان کرد: امسال با جذب همکاری سایر دستگاه ها اعزام حداقل یک هزار و 500 نفر از جامعه شاهد و ایثارگر در قالب 15 کاروان و با کیفیت بسیار مناسب و در خور شان این افراد به مناطق جنگی استان کرمانشاه در دستور کار قرار دارد.

براساس آمار بنیاد شهید، شمار جانبازان کشور 546 هزار و 108 تن است که از این تعداد 320 هزار و 528 تن، جانباز زیر 25 درصد(59 درصد از جانبازان) به شمار می آیند و 225 هزار و 580 تن (41 درصد جانبازان) بیش از 25 درصد جانبازی دارند. همچنین 230 هزار شهید تقدیم انقلاب شده است.

کد خبر 346124

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha