چهارشنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: برنامه «تهران ورزشی» رادیو تهران شهرآورد ۸۳ دو تیم استقلال و پرسپولیس را بررسی می‌کند و رادیو نمایش هم سریال جدید «اینجا خانه من است» را روی آنتن می‌برد.

سریال

به گزارش مهر، تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال در هفته ششم لیگ برتر به مصاف هم خواهند رفت و شبکه رادیویی تهران در برنامه «تهران ورزشی» در ارتباط با کارشناسان این دو تیم، شهرآورد ۸۳ را تحلیل و بررسی می‌کند.

محمدهادی نه برادر، تهیه کننده برنامه با اعلام این خبر گفت: دربی ۸۳ روز جمعه ۲۶ شهریور ماه ۹۵ به میزبانی سرخپوشان در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. برنامه تهران ورزشی در گفتگو با پیشکسوتان و قدیمی‌های تیم‌های پرسپولیس و استقلال نتیجه بازی را از آنها جویا می شود. پوشش اخبار و رویدادهای و حواشی شهرآورد ۸۳ از دیگر بخش هایی است که در این برنامه به آن پرداخته می‌شود و تا زمان برگزاری مسابقه در ارتباط با کارشناسان دو تیم و پیشکسوتان به تحلیل و بررسی شهرآورد ۸۳ می‌پردازد.

تهیه کننده تهران ورزشی در بخش دیگری از صحبت‌های خود از پوشش مسابقات پارالمپیک خبر داد و افزود: اخبار و حواشی مسابقات پارالمپیک که مهمترین و مورد توجه‌ترین مسابقات ورزشی جهان برای افراد کم‌توان است هم بازتاب داده می شود و با مسئولان و کارشناسان درباره بازی های این دوره از مسابقات گفت وگو خواهد شد.

 نه برادر افزود: این برنامه در ارتباط با کارشناسان، خبرهای روز ورزشی و تیترهای روز مطبوعات و خبرگزای ها را همراه با نتایج و عملکرد تیم ها، از موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز تحلیل و بررسی می‌کند.

 برنامه «تهران ورزشی» کاری از گروه تهران و رویدادهای رادیو تهران است که هر روز جز جمعه ها از ساعت ۱۰:۳۵ پخش می‌شود.

کد خبر 346425

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha