همشهری آنلاین: تیم چوگان نیروی زمینی ارتش عنوان قهرمانی تورنمنت ۴ جانبه خیریه گابریک که حامی کودکان دیابتی است را از آن خود کرد.

Polo Team

به گزارش روابط عمومی فدراسیون چوگان، در روز پایانی مسابقات چوگان ۴ جانبه گابریک که در باشگاه قصر فیروزه تهران برگزار شد، دو تیم نزاجا و کانون چوگان البرز در دیدار فینال به مصاف هم رفتند که این رقابت حساس و پایاپای در پایان با نتیجه ۶ بر ۵ به سود تیم نزاجا به پایان رسید تا این تیم جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

در دیدار رده‌بندی نیز تیم چوگان نوروزآباد با حساب ۴ بر ۳ از سد باشگاه قصر فیروزه گذشت و به عنوان سومی رسید.

اعظم حیات نون، داور بین‌المللی از پاکستان و امیرعلی عبیدی از ایران به عنوان دو داور سوارکار قضاوت این مسابقات را بر عهده داشتند.

در پایان این مسابقات نیز که با استقبال خوب علاقه‌مندان به رشته کهن و ایرانی چوگان برگزار شد، از سوی دکتر گلنار وکیل گیلانی، رئیس فدراسیون چوگان به تیم‌های شرکت‌کننده جوایز و لوح تقدیر اهدا شد.

از برنامه‌های جانبی این جام می‌توان به اجرای بی‌نظیر محمدرضا مقدم، سهیل رحمانی و امید اله‌کوهی خواننده‌های مطرح و مردمی کشور، اجرای موسیقی کودکان، شاهنامه‌خوانی توسط کودکان گابریکی، همراهی موسیقی سنتی در کنار رقابت‌ها، حضور غرفه‌های متنوع در کنار این رقابت‌ها و استقبال کم‌نظیر تماشاچیان اشاره کرد.

کد خبر 346550

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha