سه‌شنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۵
۰ نفر

انسیه شاه‌حسینی: هر فردی که در این سرزمین زندگی می‌کند مدیون دفاع مقدس است. امنیتی که این روزها از آن برخورداریم حاصل جانفشانی بهترین و پاک‌ترین جوان‌های مملکت ما بود که از همه چیز خود گذشتند و به جبهه‌ها رفتند تا از سرزمین‌مان دفاع کنند.

 انسیه شاه‌حسینی

 همه ما مديون خون شهدا، از جان‌گذشتگي جانبازان و رشادت رزمندگاني هستيم كه اجازه ندادند دشمن حتي يك وجب از خاك كشورمان را از ما جدا كند. الان هر كسي كه در اين مملكت زندگي مي‌كند و سايه امنيت را بر سر خود دارد وظيفه دارد قدردان دوران دفاع مقدس و قهرمانان بي‌بديلش باشد. در دوران صلح و آرامش بايد در اشاعه فرهنگ دفاع مقدس كوشا باشيم و فراموش نكنيم كه اين امنيت و آسايش چگونه به‌دست آمده است.

هنگامي كه ترويج فرهنگ دفاع مقدس را وظيفه‌اي ملي مي‌دانيم تكليف نهادها و ارگان‌هاي ديگر مشخص است.بديهي است كه همه وظيفه حمايت دارند و هر ارگاني بايد در اين مسير گام بردارد. حوزه سينماي دفاع مقدس متولي زياد دارد ولي از سويي هم به نظر مي‌رسد شاهد فقدان ثبات و انسجام مديريتي در هنگامه تصميم‌گيري هستيم. اميدوارم با حسن نيتي كه متوليان امر دارند اين مشكلات نيز مرتفع شود. براي رسيدن به موفقيت شايد لازم باشد به گذشته نگاهي عميق‌تر داشته باشيم. در حوزه سينماي دفاع مقدس بهترين دوران را در همان زمان جنگ و دهه 60 سپري كرديم.

آن زمان هر چيزي همان بود كه بايد باشد و ارگان‌ها همه در جهت تقويت فرهنگ دفاع مقدس گام برمي‌داشتند. وقتي خطر تجاوز دشمن از ما دور شد، گويي آن مهر و شيفتگي و شور هم از ميان رفت. اگر پرونده گذشته را به كل ببنديم، آينده، ما را به توپ خواهد بست.

  • نويسنده و كارگردان سينما
کد خبر 346986

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha