همشهری آنلاین: بایرن مونیخ آلمان در خانه اتلتیکو مادرید مغلوب میزبان شد. بوروسیا مونشن‌گلادباخ هم از پس مهمان اسپانیایی خود برنیامد. دو نماینده دیگر آلمان در چمپیونزلیگ مسابقات خود را پیشتر با تساوی به پایان برده بودند.

Atletico-Bayern
  • اتلتیکو مادرید یک - بایرن مونیخ صفر

تیم بایرن مونیخ در دومین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا شامگاه چهارشنبه (۷ مهر) با یک گل بازی را به اتلتیکو مادرید، مدافع عنوان نایب ‌قهرمانی واگذار کرد. تک ‌گل اتلتیکو را یانیک کاراسکوي بلژیکی در دقیقه ۳۵ به ثمر رساند. بایرن خوش‌اقبال بود که گریزمان در دقیقه ۸۴ یک ضربه پنالتی را از دست داد تا بازی با همین نتیجه به پایان برسد. شاگردان کارلو آنچلوتی با این حساب صدر جدول گروه D را به اتلتیکو واگذار کردند.

 

  • بوروسیا مونشن‌گلادباخ یک - بارسلونا ۲

چهارشنبه شب دو تیم دیگر از اسپانیا و آلمان هم با هم بازی کردند. در این مسابقه بارسلونا مهمان بوروسیا مونشن‌گلادباخ بود. بارسا که در دقیقه‌ ۳۴ با ضربه‌ پای راست هازارد از حریف عقب افتاده بود، در نهایت با گل‌های توران (۶۵) و پیکه (۷۴) بازی را به سود خود تمام کرد. در جدول گروم سوم بارسا با دو پیروزی از دو دیدار صدرنشین است. منچسترسیتی، سلتیک و مونشن‌گلادباخ هم در رده‌های بعدی قرار دارند.

گلادباخ- بارسا

 

کد خبر 348019

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha