همشهری آنلاین: تیم پتروشیمی بندر امام در ادامه بازی های خود در بیست و پنجمین دوره جام باشگاه های آسیا به سومین برد متوالی و اولین باخت خود دست یافت.

Petrochemy Team

در ادامه بیست و پنجمین دوره رقابت های قهرمانی بسکتبال جام باشگاه های آسیا در چین ، تیم پتروشیمی بندر امام، نماینده ایران در این رقابت ها موفق شد سومین برد متوالی خود را هم به دست آورد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، در این دیدار که مقابل الریان قطر برگزار شد، بندر نشینان موفق شدند با حساب 89 بر46 پیروزی را از آن خود کنند.

همچنین در دیدار بعدی که روز چهارشنبه (21 مهر) برگزار شد، پتروشیمی بندر امام و شاگردان مهران شاهین طبع علی رغم برتری 35 بر32 در نیمه اول، در نهایت بازی را 74 بر 63 مقابل الریاضی لبنان واگذار کردند تا نخستین شکست پتروشیمی در این رقابت ها بعد از ثبت سه برد رقم بخورد.

بدین ترتیب در پایان دور مقدماتی این بازی ها در گروه اول تیم الریاضی با 8 امتیاز کامل صدرنشین شد و پتروشیمی بندر امام با 7 امتیاز در رده دوم قرار گرفت.

شایان ذکراست به دلیل تقارن این بازی با روز عاشورای حسینی، بازیکنان پتروشیمی بندر امام با بازوبند مشکی در این دیدار حاضر شدند.

کد خبر 349219

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha