مجموع نظرات: ۰
پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۰۳:۰۰
۰ نفر

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه وتره بار با اعلام اینکه شهروندان تهرانی با وجود ۲۱۵میدان و بازار میوه و تره بار با آسودگی خاطر می‌توانند اقلام پروتئینی، میوه و سبزیجات مصرفی خود را از این مراکز تأمین کنند، گفت: هم‌اکنون نیز این سازمان قطب تأمین و توزیع گوشت قرمز، گوشت مرغ و ماهی است.

عبدالحسين رحيمي گفت: شهروندان تهراني با وجود 15بازار ميوه و تره بار شهرداري تهران ديگر نگراني بابت تهيه اقلام پروتئيني، ميوجات و سبزيجات مصرفي خود ندارند. اين موضوع را مي‌توان با استقبال مردم از بازارهاي ميوه و تره بار ديد. علاوه بر ميادين و بازارهاي ميوه و تره‌بار، غالب فروشگاه‌هاي سطح شهر تهران نيز مايحتاج شهروندان تهراني را در زمينه گوشت قرمز، گوشت مرغ و ماهي از مراكز تحت پوشش سازمان مديريت ميادين ميوه و تره‌بار شهرداري تهران تأمين مي‌كنند.

مديرعامل سازمان مديريت ميادين با اشاره به اينكه ميدان ميوه و تره بار بهمن از ميادين خاص سازمان محسوب مي‌شود، گفت: اين ميدان مهم‌ترين سامانه عرضه مواد پروتئيني شهر تهران است و نسبت به تهيه و توزيع مرغ و گوشت قرمز اقدام مي‌كند.

وي در ادامه افزود: ميدان ميوه و تره بار بهمن نيز بزرگ‌ترين مركز توزيع مرغ كشور است و 14 استان كشور اعم از استان‌هاي گلستان، مازندران، گيلان، مركزي، البرز، قزوين و... از مهم‌ترين استان‌هايي هستند كه مرغ را از طريق كشتارگاه‌هاي داراي مجوز و تحت نظارت سازمان دامپزشكي به اين ميدان ارسال مي‌كنند.

کد خبر 350011

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha