همشهری آنلاین: مسابقات تیراندازی سلاح‌های بادی در دو بخش تفنگ و تپانچه و در بخش بانوان و آقایان با معرفی نفرات برتر به اتمام رسید.

Shooting

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، در مسابقات آزاد تیراندازی در بخش تپانچه مردان و پس از برگزاری مرحله مقدماتی و جدال ۶۴ ورزشکار این رشته، ۸ ورزشکار به فینال راه یافتند که در فینال ابراهیم برخورداری از قزوین در رده نخست ایستاد، مهدی بارانی از بوشهر در مکان دوم و مرتضی دانا از تهران در مکان سوم قرار گرفتند.

علیرضا میرزایی از مرکزی، محمدعلی پساویده از البرز، ابراهیم رحیمی سنگری از گیلان، احمد غفاری از اردبیل و علی کلاتی از سمنان هم در رده‌های چهارم تا هشتم جاي گرفتند.

دومین فینال از رقابت‌های مرحله نهایی مسابقات آزاد سلاح‌های بادی در بخش تفنگ بادی مردان درمجموعه ورزشی آزادی برگزار شد و ۵۹ تیرانداز پس از ۴ دوره رقابت توانستند جواز حضور در این مرحله را کسب کنند.

در این میان، هادی قره‌باغی تیرانداز قمی در رقابتی نزدیک با حسین باقری از اصفهان در جایگاه اول ایستاد و قهرمان شد و باقری نایب قهرمان شد.

امیرمحمد نکونام از تهران هم توانست از رقیبان خود پیشی گرفته و در مقام سوم جای گیرد.

گفتنی است، امیر سیاوش ذوالفقاریان از سمنان، علیرضا داودآبادی از تهران، مجتبی قاسم‌آبادی از مرکزی، مهیار صداقت از تهران و مهدی احمدی از تهران به ترتیب چهارم تا هشتم شدند.

تیراندازی

دومین روز از مسابقات مرحله نهایی آزاد سلاح بادی کشور با برگزاري فینال رشته تپانچه بانوان همراه بود که در نهایت زهره صادقی از یزد با کسب بالاترین امتیاز به عنوان قهرمان و سارا میرابی از تهران به عنوان نایب قهرمان شناخته شدند.

زهرا باوندپور از کرمانشاه نیز با پشت سر گذاشتن حریفان خود در جایگاه سوم ایستاد.

بهناز غلامی از تهران، الهام هریجانی از قزوین، مینا خبازیان از تهران، زینب طوماری از گیلان و آمیتیس جعفری از تهران به ترتیب مقام‌های چهارم تا هشتم را از آن خود کردند.

آخرین فینال هم در رشته تفنگ بادی بانوان پیگیری شد که در نهایت نرجس امام قلی‌نژاد از تهران با کسب بیشترین امتیاز در مکان اول ایستاد و مدال طلا را برگردن آویخت.

نجمه خدمتی، تیرانداز المپیکی کشورمان بر سكوي دوم و فاطمه کرم‌زاده از بوشهر بر سكوي سوم ایستادند.

مریم شفیعی‌پور ازتهران، نوشین شهبازی‌فرد از تهران، غزل غلامی از البرز، آرمینا صادقیان از ایلام و زینب جعفری از تهران به ترتیب مقام‌های چهارم تا هشتم را از آن خود کردند.

مرحله نهایی مسابقات آزاد سلاح‌های بادی کشور از ۱۳ الی ۱۴ آبان ماه در محل سالن ۸۰ خط مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد.

 

کد خبر 351646

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha