همشهری آنلاین: رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه های کشور با اشاره به بارش برف و باران در اکثر محورهای شمالی و غربی از ترافیک نیمه سنگین در باند جنوبی آزادراه کرج-تهران خبر داد.

به گزارش مهر، سرهنگ نادر رحمانی گفت: طبق آخرین گزارش های دریافتی از مرکز کنترل ترافیک راه های کشور هم اکنون در باند جنوبی آزادراه کرج- قزوین از پل استاندارد تا پلیس فردیس و باند جنوبی آزادراه کرج-تهران از پل فردیس تا پل کلاک ترافیک نیمه سنگین گزارش شده و در سایر جاده ها و معابر کشور وضعیت ترافیکی عادی و روان است.

وی افزود: بر همین اساس در محور هراز محدوده امامزاده هاشم بارش برف و در استان های تهران، همدان، قزوین، در اکثر محورهای استان کردستان محور قروه و استان سمنان محور سرخه بارش باران و در استان اردبیل در اکثر محورها مه گرفتگی و کاهش دید گزارش شده است.

رحمانی با اعلام اینکه در دیگر راه ها و جاده های مواصلاتی کشور پدیده جوی خاصی گزارش نشده است، افزود: محور فیروزکوه در محدوده هنرستان کشاورزی از کیلومتر ۱۳ تا کیلومتر ۱۹ از روز شنبه تا سه شنبه از ساعت ۷ تا ۱۷ و چهارشنبه از ساعت ۷ تا ساعت ۱۲ به دلیل عملیات روکش آسفالت تردد خودروها همراه با کندی انجام می شود.

وی درباره مسیرها و معابر مسدود در کشور گفت: در حال حاضر فقط کمربندی دهلران و محور فرعی اولنگ به شاهرود تا اطلاع ثانوی مسدود است.

کد خبر 351769

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha