همشهری آنلاین: هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال ایران با توقف گیتی پسند و شکست یاسین پیشرو و دانشگاه آزاد در خانه به پایان رسید.

futsal

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در مهم‌ترین دیدار این هفته تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان بعد از ۱۰ برد پیاپی مقابل تاسیسات دریایی تهران، مدافع عنوان قهرمانی یک بر یک متوقف شد. در این دیدار وحید شمسایی برای تاسیسات دریایی و مهدی جاوید برای گیتی‌پسند مهمان گل‌زنی کردند. از نکات جالب این دیدار حضور تعدادی از تماشاگران منصوری در سالن هندبال بود.

در دیگر دیدارهای این هفته، یاسین پیشرو در خانه تن به شکست سنگین ۴ بر صفر مقابل ملی حفاری داد. فرهاد توکلی (۲ گل)، پیمان حفیظی و شهاب طالبی گل‌زنان این دیدار بودند. طرح و توسعه الوند با سرمربی جدید نیز کاری از پیش نبرد و در سالن فجر فلسطین ساوه متحمل شکست پر گل ۶ بر صفر شد.

شهروند ساری در بندرعباس توانست آذرخش را ۵ بر ۴ از پیش روی بردارد. مرتضی عظیمایی (۲ گل)، حمیدرضا ره‌انجام، طاها مرتضوی و محمدرضا کرد گل‌زنان شهروند در این دیدار بودند. گل‌های میزبان نیز توسط بهزاد میری‌زاده (۲ گل)، سعید رضوانی و میلاد چراغی به ثمر رسید.

دانشگاه آزاد در تهران باز هم باخت تا همچنان جزو سه تیم قعرنشین جدول باشد. ارژن شیراز که این روزها خوب نتیجه می‌گیرد توانست دانشگاه را در سالن پیامبر اعظم ۴ بر یک با شکست مواجه کند. مس سونگون در تبریز کار ساده‌ای داشت و توانست ۲ بر یک مقاومت البرز را با شکست بدرقه کند.

در آخرین دیدار این هفته نیز دبیری تبریز در مشهد ۲ بر ۲ مقابل فرش آرا متوقف شد تا جایگاه دوم خود را به دیگر تیم تبریزی بدهد.

کد خبر 353067

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha