همشهری آنلاین: سومین دوره مسابقات آفرود قهرمانی کشور، «یادواره شهدای مدافع حرم» با اعلام نفرات برتر در کلاس‌های مختلف در کرمانشاه به پایان رسید.

Afroad

به گزارش روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، این دوره از رقابت‌ها که به نام «یادواره شهدای مدافع حرم» در پیست آفرود دهکده المپیک کرمانشاه با شرکت ۷۰ اتومبیلران از ۲۰ استان کشور در حضور مسئولین استانی و استقبال تماشاگران علاقه‌مند به رشته اتومبیل‌های دودیفرانسیل برگزار شد، در نهایت با شناخت نفرات برتر به پایان رسید و نتایج زیر در کلاس‌های بانوان و آقایان به دست آمد:

در کلاس بانوان، زاهده اسکندرلو از استان البرز در جایگاه اول قرار گرفت، مهناز موسوی از کرمان دوم شد و الهه کریمی از همدان رده سوم را از آن خود کرد.

در کلاس اول آقایان، حسین بیات و علی سلیمی از استان زنجان عناوین اول و دوم را به دست آوردند و مسعود مرادی و اشکان زارع رفیع از قزوین نیز به طور مشترک سوم شدند.

در کلاس دوم رقابت‌ها، حامد سلیمی از تهران، مرتضی نوری‌الاصل از کرمانشاه و قاسم وکیلی از قزوین نفرات اول تا سوم این کلاس بودند.

در کلاس سوم، صابر خسروی از کرمانشاه و شیرزاد خضری از قزوین به صورت مشترک، نفرات اول شدند و محمود رضایی از قزوین و واحد محمدزاده از آذربایجان غربی نیز به ترتیب عناوین دوم و سوم را از آن خود کردند.

و در کلاس چهارم، پوریا حسینی از تهران، سمیع‌الدین شجاعی‌مهر از همدان و علی زارع از البرز به عنوان نفرات اول تا سوم معرفی شدند.

دور بعدی رقابت‌های قهرمانی کشور دودیفرانسیل (آفرود) سوم دی ماه در استان کرمان برگزار می‌شود.

کد خبر 353821

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha