همشهری آنلاین: رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از بررسی دقیق اتفاقات ناخوشایند دیدار پرحاشیه روز پنج شنبه صبای قم و استقلال خبر داد.

فوتبال درگیری

به گزارش ایرنا، تیم‌های صبای قم و استقلال تهران پنجشنبه (11 آذر) در هفته دوازدهم لیگ برتر باشگاه‌های ایران به مصاف هم رفتند که این دیدار پرحاشیه با برتری دو بر صفر استقلال همراه شد.

در دقایق پایانی، «مسعود حق جو» و «یعقوب کریمی» با هم درگیر شدند که این مساله به کادر فنی دو تیم نیز کشیده شد و «ساکت الهامی» مربی صبا با «محمد خرمگاه» مربی استقلال درگیری فیزیکی پیدا کردند تا صحنه‌های ناپسندی در زمین مسابقه شکل گیرد.

«اسماعیل حسن زاده» در این خصوص در گفت‌وگو با سایت فدراسیون فوتبال، عنوان کرد: در سطح اول فوتبال کشور نباید شاهد چنین حوادثی و به خصوص میان مربیان باشیم.

وی با تاکید دوباره بر اینکه حوادث این دیدار با دقت و به صورت کامل بررسی می‌شود، بیان کرد: هنوز گزارش ناظران دیدار دریافت نشده است، اما متاسفانه از پخش مستقیم تلویزیون، رسانه‌های گروهی و شبکه‌های مجازی اتفاقات ناپسند این دیدار را مشاهده کرده‌ام.

حسن زاده افزود: در اسرع وقت و به صورت کامل حوادث و حواشی این دیدار در مورد درگیری بازیکنان و بخصوص مربیان که باید الگوی جوان‌تر‌ها باشند را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

وی در پایان گفت: به هیچ وجه در سطح اول فوتبال کشور نباید شاهد اینگونه اتفاقات باشیم و به طور قطع تصمیمی خواهیم گرفت تا ضمن بازدارندگی از سرایت این حوادث به سایر لیگ‌ها نیز جلوگیری شود.

کد خبر 354107

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha