یکشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: رییس پلیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: محور های شمشک به دیزین، پونل به خلخال و سروآباد به پاوه به دلیل بارش شدید برف مسدود است.

به گزارش مهر، سرهنگ نادر رحمانی در اين باره گفت: هم اکنون بارش برف در استان های آذربایجان شرقی، مازندران (اکثر محورها)، آذربایجان غربی (محورهای ماکو و سردشت)، اردبیل (محورهای گردنه صائین و خلخال - اسالم)، اصفهان (محورهای گلپایگان و سمیرم)، چهارمحال و بختیاری (محور کوهرنگ - مسجد سلیمان) و سمنان (محورهای سمنان - فیروزکوه و فولاد محله - کیاسر) گزارش شده است.

وی افزود: در استان های کهگیلویه و بویراحمد، غرب استان تهران (اکثر محورها) استان گلستان (محورهای گرگان - علی آباد و مینودشت) استان سمنان (گردنه آهوان) و شرق استان تهران (محور هراز و فیروزکوه) با بارش باران ادامه دارد که به دلیل بارش باران سطح جاده لغزنده است و تردد با کندی ادامه دارد.

رحمانی با هشدار به رانندگانی که قصد تردد در محورهای کوهستانی را دارند گفت: تردد در محورهای برف گیر و کوهستانی بدون به همراه داشتن زنجیر چرخ ممنوع است.

وی ادامه داد: استان های آذربایجان شرقی (محور سراب)، اردبیل (محورهای آستارا، سرچم، خلخال- اسالم، اردبیل - سراب و گردنه صائین)، چهارمحال و بختیاری (محورهای کوهرنگ - مسجد سلیمان و سامان - بن)، فیروزکوه (محدوده گدوک) و استان همدان (گردنه اسد آباد) با کولاک و یخ زدگی همراه است و رانندگان با زنجیر چرخ تردد می کنند.

رحمانی درباره محورهای مسدود نیز گفت: محورهای شمشک به دیزین، پونل به خلخال و سرو آباد به پاوه مسدود است و سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.

کد خبر 355809

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha